  • 1. Data: 2009-08-13 14:21:06
    Temat: gdzie sie przeniesc z domeny.pl?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    jakis czas temu dalem sie zlapac na ich 'promocje'
    jako ze niedlugo mijaja trzy lata i 'promocja' sie konczy
    chcialbym te zarejestrowane 3 sztuki gdzies przeniesc
    (.com .pl .com.pl)
    najprosciej i najtaniej byloby chyba wykupic sobie opcje
    na te domeny w innej firmie i poczekac az wygasna w domeny.pl?

    polecicie jakas normalna firme z przyzwoitym panelem?
    potrzebuje na chwile obecna jedynie przekierowac je sobie na
    domene z no-ip pod ktora mam domowy serwerek, wiec zadne cuda
    nie sa mi potrzebne, ale w imie zasad domeny.pl na mnie wiecej
    zarabialy nie beda

  • 2. Data: 2009-08-13 15:03:25
    Temat: Re: gdzie sie przeniesc z domeny.pl?
    Od: Marcin Miczek <m...@N...miczek.pl>

    tg pisze:
    > polecicie jakas normalna firme z przyzwoitym panelem?
    > potrzebuje na chwile obecna jedynie przekierowac je sobie na
    > domene z no-ip pod ktora mam domowy serwerek, wiec zadne cuda
    > nie sa mi potrzebne,
    Mam dwie domeny na http://www.rejestrator24.pl/ i nie narzekam. Ceny
    dość niskie.

    Marcin Miczek
    http://www.miczek.pl/

  • 3. Data: 2009-08-13 15:39:27
    Od: "Ys" <n...@b...mnie.spam.moze.zalac.sorki>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > domene z no-ip pod ktora mam domowy serwerek, wiec zadne cuda
    > nie sa mi potrzebne, ale w imie zasad domeny.pl na mnie wiecej

    jezeli jestes wlascicielem tych domen, to transfer do innego rejestratora .

  • 4. Data: 2009-08-13 16:02:21
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Ys" <n...@b...mnie.spam.moze.zalac.sorki> wrote in message
    > jezeli jestes wlascicielem tych domen, to transfer do innego rejestratora
    > .

    no ale musilbym najpierw je przedluzyc na kolejny (4) rok w domeny.pl
    inaczej bede musial zaplacic im za zerwanie umowy podczas promocji

  • 5. Data: 2009-08-13 16:24:37
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message

    > no ale musilbym najpierw je przedluzyc na kolejny (4) rok w domeny.pl
    > inaczej bede musial zaplacic im za zerwanie umowy podczas promocji

    hehe, a za authinfo zycza sobie 99 pln od domeny...
    gdzie ja k**wa glowe mialem ze nie przegooglalem ich przed zamowieniem domen

  • 6. Data: 2009-08-14 09:53:12
    Od: beherit / pn <b...@f...sprawdzamRazNaMiesiacWyrywkowo.eu.org>

    tg pisze:
    > "tg" <a...@b...cpl> wrote in message

    > hehe, a za authinfo zycza sobie 99 pln od domeny...
    > gdzie ja k**wa glowe mialem ze nie przegooglalem ich przed zamowieniem
    > domen

    Sprawdź czy zgodnie z regulaminem NASKu jeszcze mogą ;-)

  • 7. Data: 2009-08-14 14:53:18
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "beherit / pn" <b...@f...sprawdzamRazNaMiesiacWyrywkowo.eu.o
    rg> wrote
    in message news:h63c6b$92t$1@achot.icm.edu.pl...
    > Sprawdź czy zgodnie z regulaminem NASKu jeszcze mogą ;-)

    ztcw to jest tak ze jak sobie zazycze to musza mi wyslac w ciagu 7 dni,
    natomiast skoro taka oplata jest w cenniku to...

    na dwie kupie opcje - wyjdzie mi taniej, za trzecia bede musial zaplacic