  • 1. Data: 2009-08-12 15:47:14
    Temat: dynamiczne tworzenie/niszczenie div
    Od: artur <a...@o...fuw.edu.pl>

    Witam

    Czy istnieje mozliwosc dynamicznego tworzenia i niszczenia elementow
    div ? Jesli tak to jak to zrobic ?

    Chodzi mi o taki ficzer, ze uzytkownik wchodzac na strone i klikajac
    przycisk otwiera nowy div, ktory innym przyciskiem zostanie
    zniszczony. Z pewnych wzgledow nie urzadza mnie stworzenie "z gory"
    duzej ich ilosci i zabawa visibility. Tym bardziej, ze liczba
    istniejacych jednoczesnie divow jest zalezna tylko od poczynan
    uzytkownika.

    Pozdrawiam

    Artur

  • 2. Data: 2009-08-12 16:23:08
    Temat: Re: dynamiczne tworzenie/niszczenie div
    Od: Pawe? Piskorz <n...@p...nie?>

    artur pisze:
    > Czy istnieje mozliwosc dynamicznego tworzenia i niszczenia elementow
    > div ? Jesli tak to jak to zrobic ?

    Tak -> pl.comp.lang.javascript
    https://developer.mozilla.org/pl/DOM/document.create
    Element