  • Data: 2012-12-09 12:53:57
    Temat: CSS - rebus
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem. Mamy pasek nawigacyjny:

    <nav>
    </nav>

    Jedna z opcji menu jest wyselekcjonowana. Graficznie ma się ona wysunąć
    do góry, ponad obrys NAV i zajmować wysokość NAV + 20px. Jednakże
    zawartość DIVa ma pozostać na miejscu. Problem polega na tym, że jeśli
    zwiększy się wysokość wyselekcjonowanego DIVa o 20px, to wszystkie
    pozostałe przesuną się w dół jako inline-bloki. Chyba zmęczenie mnie
    dopadło bo nie wiem jak z tego wybrnąć.

    nav {
    position-relative;
    height: 100px;
    width: 900px;
    }

    div {
    position-relative;
    display: inline-block;
    height: 100px;
    background-color: #F00;
    }

    .selected {
    margin-top: -20px;
    padding-top: 20px;
    }

    CSS cytuję poglądowo. Wyrzuciłem to co nie ma związku ze sprawą.