    From: "Mr.FX" <u...@z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: CP: Ale się wkurzyłem...
    Date: Tue, 2 Feb 2010 13:17:13 +0100

    > w N jest oczywiście NG HD, Animal Planet i AP HD, nie ma tylko pakietu BBC
    > oferta ciekawsza i warunki od CP, tyle w temacie.

    Dla ekologów itp. być może oferta ciekawsza. Inni z programów o zwierzętach
    preferują głównie kulinarne. ;) Ja też lubię zwierzęta, zarówno indyka
    w sosie miodowo-musztardowym jak i tatar z łososia. Cieszmy się więc,
    że jest z czego wybierać i ekolodzy mają swoje Animal Planet a inni
    Nigellę w TVN Style i Gordona Ramsaya w BBC Lifestyle i każdy może coś
    dla siebie wybrać. ;)

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]