  • 21. Data: 2013-11-08 18:29:50
    Temat: Re: CM 10.2 vs PC
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-08 18:10, ALEX Alpha MR pisze:

    > Kwestia semantyki.

    Raczej niespecjalnie.

    > Czy wszystkie Linuxy to jeden OS skoro są na tym samym
    > kernelu?

    Tak.

    > Tak czy siak to nazwiesz masa ludzi woli Cyanogenmoda niż
    > "czystego" Droida. I to zazwyczaj tych co mają o tym większe pojęcie niż
    > Twoje ulubione gospodynie domowe z Gdańska.

    Musiałbyś zdefiniować "I to zazwyczaj tych co mają o tym większe
    pojęcie" itd., ponieważ to różnie bywa i dla wielu to tak naprawdę
    nie ma specjalnego znaczenia, czy też pojęcia specjalnego nie mają.

    > Wiki zamknęli?

    Odpowiedz na pytanie sam - w wiki nic nie ma o ekstra funkcjach.

  • 22. Data: 2013-11-08 18:43:28
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 08 Nov 2013 18:29:50 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Raczej niespecjalnie.

    > Tak.

    Zatem wszystkie są Linusa, a żaden Brina.

    > Musiałbyś zdefiniować "I to zazwyczaj tych co mają o tym większe
    > pojęcie" itd., ponieważ to różnie bywa i dla wielu to tak naprawdę
    > nie ma specjalnego znaczenia, czy też pojęcia specjalnego nie mają.

    Nie ma znaczenia po co wgrywają CMa czy nie mają pojęcia po co wgrywają CM,
    czy jeszcze co innego?

    > Odpowiedz na pytanie sam - w wiki nic nie ma o ekstra funkcjach.

    Odpowiadam: nie mam pojęcia skąd wytrzasnąłeś te "ekstra funkcje" i
    dlaczego miałbym je podawać.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 23. Data: 2013-11-08 19:55:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 8 Nov 2013 18:43:28 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Zatem wszystkie są Linusa, a żaden Brina.

    Jeżeli nic się nie zmieniło, to radio-ROM w Windows Phone jest też dosyć
    specyficzną dystrybucją Linuxa, z normalnym jądrem.
    To - według twojej pokręconej nomenklatury - taka Lumia jest Linusa czy
    Ballmera?

    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 24. Data: 2013-11-08 20:05:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    z Androidem włącznie bo to też Linux

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2013-11-08 20:22:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-08 18:43, ALEX Alpha MR pisze:
    > Dnia Fri, 08 Nov 2013 18:29:50 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Zatem wszystkie są Linusa, a żaden Brina.

    Idąc tym tropem to pewnie tak, ponieważ Androida to też w sumie
    dałoby się pod to podciągnąć. No, ale ja nie biorę odpowiedzialności
    za takie wnioskowanie - to już musisz wziąć na siebie.
    Ciekawe czyj np. będzie Debian :>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^^^

    > Odpowiadam: nie mam pojęcia skąd wytrzasnąłeś te "ekstra funkcje" i
    > dlaczego miałbym je podawać.

    Z Twojej wcześniej odpowiedzi wynika (podkreślone), że doskonale wiesz
    o co chodzi. Zapewne chodzi np. o stwierdzenie "I dodaje pewne
    uprawnienia których jakoś Brin dać nie chce. ".

  • 26. Data: 2013-11-09 07:31:02
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 8 Nov 2013 18:55:36 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Jeżeli nic się nie zmieniło, to radio-ROM w Windows Phone jest też dosyć
    > specyficzną dystrybucją Linuxa, z normalnym jądrem.
    > To - według twojej pokręconej nomenklatury

    Mojej? Ja napisałem że wszystkie Linuxy to jeden OS?

    > - taka Lumia jest Linusa czy
    > Ballmera?

    Pytaj tego dla kogo "wszystkie Linuxy to jeden OS"

    > " I dodaje pewne uprawnienia których jakoś Brin dać nie chce."

    Dla naprzykładu superuser.

  • 27. Data: 2013-11-09 07:35:35
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 8 Nov 2013 19:05:24 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > z Androidem włącznie bo to też Linux

    Czyli zaprzeczasz swojej tezie że OS mam od Brina?

  • 28. Data: 2013-11-09 07:44:48
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 08 Nov 2013 20:22:05 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Idąc tym tropem to pewnie tak, ponieważ Androida to też w sumie
    > dałoby się pod to podciągnąć. No, ale ja nie biorę odpowiedzialności
    > za takie wnioskowanie - to już musisz wziąć na siebie.

    Ja tylko rozszerzyłem wypowiedź mastiego.

> [...]
    > o co chodzi. Zapewne chodzi np. o stwierdzenie "I dodaje pewne
    > uprawnienia których jakoś Brin dać nie chce. ".

    Czy możliwość instalacji aplikacji gdzie się chce, to jakaś "ekstra
    funkcja"? Albo tethering? Dla mnie to normalna rzecz bez której OS jest
    koślawy.

  • 29. Data: 2013-11-09 07:49:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    pała z logiki

  • 30. Data: 2013-11-09 10:44:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 07:31:02 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Mojej? Ja napisałem że wszystkie Linuxy to jeden OS?

    ty zacząłeś ten dziwny subtemat

    > Dla naprzykładu superuser.

    Serio? Gdzie ci Brin nie dał?
    I tak nie dał, że HTC i Nexusy można oficjalnie zrootować?