    From: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [CKMK i nie tylko] SPOT :)
    Date: Mon, 17 Jan 2011 18:11:01 +0100

    Cześć, czołem.

    Panowie i panie, może bymy się spocili jakoś w najbliższym czasie? Myślałem
    o tym, lub przyszłym piątku. Godzina - mam nadzieję - optymalna dla
    wszystkich to IMO okolice 18:00. Miejsce: proponuję tradycyjnie spotkać się
    na dolnym parkingu TESCO Prokocim (przy wjeździe od Wielickiej), po czym
    kopsnąć się do Magillo na Bieżanów.

    Określcie się, który dzień by Wam bardziej pasował (dla mnie obojętne).
    Liczę na wysoką frekwencję - nie tylko frakcji małopolskiej :) Na ostatnim
    spocie krakowskim gościliśmy ze Śląska Marthena i Hommera - Gabryś niestety
    nie dotarł (BTW: odpisz na priva ;)). Był nawet V-Tec :D (tak, akurat
    przejazdem na drugim końcu Polski, ale był ;))

    Jak już napisałem w wątku o wlepkach - mam trzy sztuki i gotów jestem dwie
    sprezentować. Jeśli Gabryś będzie, to mam nadzieję, że przywiezie ;) Jeśli
    nie, to będę go męczył o wysłanie pocztą kilku przed spotem.

    Pozdrawiam i czekam na odzew :)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###