    From: "Sybi" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CBR1100 XX Zdecydowanie Kupię!
    Date: Fri, 3 Jul 2009 07:52:12 +0200

    Użytkownik "anmano" napisał:
    > Ja mam na sprzedaz tylko troche '97 (ostatni gaznik) :)

    Też fajny sprzet, Telis ma gaznika i zarabiscie pogania.
    Ja jestem zadowolony ze swojego "wytryska" tylko
    wkurza mnie troche jego tendencja do natychmiastowego
    gaszenia obrotow po "oddaniu gazu" co prowadzi do szrpniec
    przy zmianie biegow lub lekkiego wyhamowania sprzetu.
    Moza za nastepne jakies 20 kkm sie przyzwyczaje;)
    Jak pisalem poszukiwany jest swiezy sprzet ale i tak wielkie
    dzieki za zgloszenie. Jako jedyny napisales w temacie;))
    --
    Pozdr
    Sybi