  • 1. Data: 2009-01-31 15:08:00
    Temat: CB500 - co mozna zrobic "pod" bakiem?
    Od: gonzik <b...@y...com>

    Witam serdecznie,

    Jako ze podejrzewam czujnik temperatury cieczy chlodzoncej o
    podziekowanie za wspolprace. Sciagnalem bak w CB500 w celu wymiany
    czujnika. A ze bak sie nie sciaga na codzien. Zastanawia mnie czy
    wykoryzstujac taka okazje moglbym na cos rzucic okiem tudziez
    posprawdzac..

    Dziekuje za sugestie?

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 2. Data: 2009-01-31 15:40:55
    Temat: Re: CB500 - co mozna zrobic "pod" bakiem?
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    Sprawdz, czy masz moto zdlawione - zwezki w kroccach dolotowych do gaznika
    :-)
    Sprawdz stan swiecy zaplonowej.

    pzdr,
    Marcin
    vn800
    wroc

  • 3. Data: 2009-01-31 15:45:41
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    no i jeszcze drobny szczegół: pod bakiem jest termostat, czujnik temp. płynu
    jest z lewej strony chłodnicy (zał/wył wentylator).

    pzdr,
    Marcin
    vn800
    wroc

  • 4. Data: 2009-01-31 17:22:56
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 31 Sty, 16:45, "wsk125" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > no i jeszcze drobny szczegół: pod bakiem jest termostat, czujnik temp. płynu
    > jest z lewej strony chłodnicy (zał/wył wentylator).

    Wydaje mi sie ze ten o kotrym piszesz (zlewej) wlacza/wylacza
    wentylator. Czujnik temeratury (ten od wskazowki temp.) jest w
    obudowie termostatu. To sa dwa rozne czujniki przynajmniej w PC32.

    Dzieki za wskazowki :-)

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 5. Data: 2009-01-31 23:42:19
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Uzytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Witam serdecznie,
    >
    > Jako ze podejrzewam czujnik temperatury cieczy chlodzoncej o
    > podziekowanie za wspolprace. Sciagnalem bak w CB500

    A co? Zazwyczaj pokazuje ci niska temp?
    Ten typ tak ma.
    Poszukaj w archiwum. Kiedys tez jezdzilem cebula i zastanawialo mnie to ze
    do polowy skali dochodzi tylko w korkach w upalne dni.
    Wojtek

  • 6. Data: 2009-02-01 12:46:17
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 1 Lut, 00:42, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Poszukaj w archiwum. Kiedys tez jezdzilem cebula i zastanawialo mnie to ze
    > do polowy skali dochodzi tylko w korkach w upalne dni.

    Napewno cos jest nie tak. Pokazywal mi tez pi razy drzwi ale od
    jakiegos czasu w ogole nie drgnie. Dzisiaj sproboje czujnik podgrzac
    suszarka i zobacze co bedzie sie dzialo z oporem.

    Pozdrav,
    Gonzik

  • 7. Data: 2009-02-01 14:51:06
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 1 Lut, 13:46, gonzik <b...@y...com> wrote:

> [...]
    > jakiegos czasu w ogole nie drgnie. Dzisiaj sproboje czujnik podgrzac
    > suszarka i zobacze co bedzie sie dzialo z oporem.

    A wiec czujnik temperatury dziala. Sprawdzilem termostat byl w stanie
    otwartym caly czas. Bede musial wymienic. Czy mozna do CB500 dopasowac
    jakis samochodowy termostat? Ponoc do transalpa pasi od tico.

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 8. Data: 2009-02-01 15:04:05
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    >Dzisiaj sproboje czujnik podgrzac suszarka i zobacze co bedzie sie dzialo z
    >oporem.

    Suszarka nie.... Zasymuluj naturalne warunki pracy czujnika. Podlacz
    omomierz, wloz czujnik do naczynia z woda, postaw na kuchenke i rozpocznij
    gotowanie :-)

    W temp 50 stC rezystancja powinna wynosic ok 150Ohm i wraz z podgrzewaniem
    powinna malec. W temp. 80stC ok 50Ohm.

    pzdr,
    Marcin
    vn800