  • 1. Data: 2011-05-06 20:56:59
    Temat: CB Radio w Szwajcarii
    Od: Dominik <d...@g...com>

    Cześć.
    Wybieram się do Szwajcarii, lecę sobie przez Deutschland i tak sobie
    uświadomiłem, że w Austrii to Generalnie CB Radio jest zabronione jeśli
    ma możliwość pracy choćby AM/FM lub inne pierdoły.

    Jak jest z tym w Szwajcarii ? Austria mnie nie interesuje, bo i tak
    omijam, ale coś pogooglałem i wychodzi, że trzeba wykupić licencję za 65
    franciszków..

    Ktoś ma jakieś informacje na ten temat ?

    Pozdrawiam serdeczniście ;)
    --
    Dominik

  • 2. Data: 2011-05-06 21:26:51
    Temat: Re: CB Radio w Szwajcarii
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Dominik

    > Wybieram się do Szwajcarii, lecę sobie przez Deutschland i tak sobie
    > uświadomiłem, że w Austrii to Generalnie CB Radio jest zabronione jeśli
    > ma możliwość pracy choćby AM/FM lub inne pierdoły.

    Po co Ci CB w samolocie?

  • 3. Data: 2011-05-06 21:58:23
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2011-05-06 21:26, to pisze: