  • 11. Data: 2015-11-06 22:43:16
    Temat: Re: C2D czy to ma jeszcze sens?
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "miab" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Taki E8400 spokojnie wystarczy do 720p @60fps lub 1080 @30fps

  • 12. Data: 2015-11-07 09:20:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Tia. Bezt 8-wątkowego Xeona to nie ma co startować. A poza tym to wszyscy
    > zdrowi?

    Jak to leciało o tej ironii, co gryzła w co? :-)

    A wracając do meritum - warto ustawić sobie gdzieś poprzeczkę. Jeżeli
    nie będzie ustawiona, to całe życie będzie za mało. Za mały procek, za
    małe pośladki itd...
    Są takie internety, na których Core i7 się przycina. Wiem, bo mam. No i
    co z tego? Core 2 Duo doskonale nadaje się do komputera internetowego.
    Szczególnie jeżeli będzie wsparty odpowiednią kartą graficzną,
    odpowiednią ilością RAM, nie za wolnym dyskiem i nie zmulającym
    nadmiernie oprogramowaniem.

  • 13. Data: 2015-11-07 09:44:56
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-11-06 o 22:43, zhbick pisze:

    > Użytkownik "miab" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Taki E8400 spokojnie wystarczy do 720p @60fps lub 1080 @30fps

    Ale do wypasionych portali audiowizualnych już nie.

    miab

  • 14. Data: 2015-11-07 13:37:12
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "miab" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale do wypasionych portali audiowizualnych już nie.

    Podaj linka, z ciekawości sprawdzę

  • 15. Data: 2015-11-07 13:50:14
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-11-07 o 13:37, zhbick pisze:

    > Użytkownik "miab" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Podaj linka, z ciekawości sprawdzę

    www.wp.pl, www.onet.pl, www.gazeta.pl

    miab

  • 16. Data: 2015-11-07 14:16:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-07 o 13:50, miab pisze:

    > www.wp.pl, www.onet.pl, www.gazeta.pl

    Starcza.
    Wywal flasha i sprawdź osobiście. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2015-11-07 14:47:41
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "miab" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > www.wp.pl,

    Obciążenie CPU wg taskmanagera: 15%
    Podczas odtwarzania materiałów wideo wzrasta do ~40-60%

    system: Windows 7 Prof
    przeglądarka: Firefox + AdBlock
    komputer: E8400 @3 GHz, 4GB DDR3, grafika zintegrowana Intel

    w tle parę pierdół (Skype, program pocztowy, TeamViewer, Dropbox)
    których nie chciało mi się wyłączać

    Moim zdaniem C2D radzi sobie z palcem w doopie, ale oczywiście szanuję
    Twoją - odmienną - opinię

  • 18. Data: 2015-11-07 15:07:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Nov 2015 14:16:11 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > www.onet.pl,

    Mint 17.2 + Opera lub FF. Do tego C2D E8400 i grafika zintegrowana
    Intel. Obciążenie oscyluje w okolicy 90% a klipy się tną.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 19. Data: 2015-11-07 15:19:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Mint 17.2 + Opera lub FF. Do tego C2D E8400 i grafika zintegrowana
    Intel. Obciążenie oscyluje w okolicy 90% a klipy się tną.
    Po wyłączeniu wtyczki Flash w Operze obciążenie procka ok. 50% a klipy
    idą gładko. Niech mnie ktoś oświeci - co odtwarza te klipy kiedy Flash
    jest wyłączony?

  • 20. Data: 2015-11-07 15:34:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-05 10:42, Bolko wrote:
    > Pytanie czy jeszcze ma sens C2D

    Przed chwilą postawiłem Ubuntu na C2D E7400. Dell Optiplex 760, pełno
    ich na allegro w cenie ~200zł. Działa perfekcyjnie na dowolnych stronach
    jakie mu podsuwalem pod nos. Do zastosowan domowych - idealny. Jedyn
    rzecz jaką bym zmienił to dysk na ssd i tyle.

    Win nie stawiałem bo mój ma Viste, czyli lepiej nie ;)