  • 41. Data: 2012-01-22 20:57:11
    Temat: Re: Było setki razy
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Do C63 kupowałem szmaty po 500 PLN bo i tak po 2000 km druty wyłaziły.
    > CL buta ma większego, ale raczej nie jest autem do latania bokami. Nie
    > chcę patrzeć tylko na cenę i kupować opon najdroższych jakie znajdę, bo
    > to nie o to chodzi. Szmat najtańszych też nie chcę.
    >
    > Zobaczymy co będzie. A i tak wg kilku oponiarzy teraz w RP sensowne
    > opony w tym rozmiarze są nie do kupienia. Jeszcze nie sezon.

    Z tańszych sensowny jest ponoć Uniroyal. Ale ja bym i tak brał Conti,
    tyle, że CSC, nie CPC. Chińszczyzny i koreańszczyzny unikaj, jest
    niebezpieczna na mokrym.

  • 42. Data: 2012-01-22 21:33:56
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jak przeglądam średnią ocen marek opon na różnych
    > portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.
    >
    > Na http://opony.mojeauto.pl oceny są dziwne.
    >
    > Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/
    > Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/
    > Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/
    > Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/
    >
    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
    > Z czego to wynika?

    Z tego, ze ludzie kupia opone, przejada 50 kilometrow i ja oceniaja zamiast
    poczekac i napisac po dwoch sezonach uzytkowania. Podobnie jak Autocentrum i
    oceny aut na zasadzie "przejechalem juz 100 km, to auto jest swietne,
    niezawodne i polecam wszystkim"

    Dysiek

  • 43. Data: 2012-01-22 21:42:56
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 22 Sty, 19:04, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A skad wiesz ? :-)

    Nie tylko ja wiem, nie jest to wiedza tajemna :), ale fakt taki, że ja
    to muszę wiedzieć ;)

    > Ale czy zacheca do zakupu ? Mnie odstrasza :-)

    Po prostu ich opony się na świecie liczą i nie bierze się to z
    niczego :)

  • 44. Data: 2012-01-22 21:42:57
    Temat: Re: By?o setki razy
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/22/12 21:33, Dysiek wrote:
    (ciach)

    > ..... "przejechalem juz 100 km, to auto jest swietne,
    > niezawodne i polecam wszystkim"

    To ile trzeba przejechać, aby opinia była wiarygodna?

  • 45. Data: 2012-01-22 21:45:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > To ile trzeba przejechać, aby opinia była wiarygodna?

    200.

  • 46. Data: 2012-01-22 22:09:45
    Temat: Re: By3o setki razy
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > To ile trzeba przejechać, aby opinia była wiarygodna?

    Przeciez na Autocentrum ocenia sie uzywane auta - co mozna powiedziec o
    zakupie po przejechaniu 100 km? A takich opinii jest naprawde sporo. Ile
    trzeba przejechac zeby byla wiarygodna? Skoro ocenia sie takie rzeczy jak
    drobne i powazne usterki itp. to przynajmniej te kilkadziesiat tysiecy.

    Dysiek

  • 47. Data: 2012-01-22 22:13:48
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-01-22 19:36, to pisze:
    > begin RoMan Mandziejewicz

    > O nie, znowu zaczyna się trollowanie...

    uwazaj, bo zaraz dostaniesz PLONK warning :)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 48. Data: 2012-01-23 07:33:04
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
    > Z czego to wynika?

    pomijajac wiarygodność to:
    z oceny wnika twoja konsternacja ;-)
    a ocena wynika z tego, że np ty będziesz bardzo niezadowolony z jazdy 5
    letnią KIA
    a dziadek emeryt będzie sobie chwalił jazdę matizem.
    i ten sam dziadek raz w zyciu szarpnie się na chińskie nówki ze sklepu i
    będa one lepsze niż te 10 letnie używki które zawsze brał.

  • 49. Data: 2012-01-23 10:29:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Venioo,

    Sunday, January 22, 2012, 10:13:48 PM, you wrote:

    > uwazaj, bo zaraz dostaniesz PLONK warning :)

    Za późno - to dostało PLONKa już dawno temu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 50. Data: 2012-01-23 11:17:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/01/2012 19:55, megrims wrote:
> [...]
    > Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/
    >
    > To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??

    Z tego wynika, że kupujący tanią chińszczyznę zazwyczaj na niczym innym
    w życiu nie jeździli, a w astrze 1.6 i tak różnicy nie zauważą.

    Jak ktoś zajada się kawiorem, to szybko zacznie wybrzydzać, drugi je
    całe życie chleb ze smalcem, to potem 5.0 smalcom wystawia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net