    From: Pedro <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Buziaczki zaworów z tłokami w Ford Diesel 1753 cm
    Date: Fri, 23 Jul 2010 01:04:36 +0200

    Czy testując kluczem, ręką, czy tłoki pocałują się z zaworami, można coś
    pogiąć?
    Musiałem ściągnąć pęknięte koło pasowe alternatora z wału, nie
    blokowałem wału trzpieniem żeby znów go nie pogiąć(trzpienia), myślałem
    że uda mi się założyć nowe koło pasowe wału w tym samym miejscu co
    poprzednio, jednak po przykręceniu śruby mocowania koła i przekręceniu
    wału wajchą okazało się ze tłoki dały buzi zaworom.
    Pytania jakie mi się nasuwają:
    1) Czy mogę w dzień jeszcze raz spróbować założyć koło pasowe we
    właściwe miejsce, tak aby wypust na kole zgrał się z wpustem na kole
    wielorowkowym napędzającym pompę wtryskową czy powinienem rozebrać cały
    rozrząd i złożyć go książkowo od początku?
    2) Czy mogłem pogiąć zawory przy buziaku zaworów z tłokami, powtarzam
    robiłem to siłą mięśni i kluczem, akumulator odłączony
    3) Czy mogę użyć obecnych pasków rozrządu czy muszę je bezwzględnie zmienić?
    4) Czy śrubę do dokręcenia koła pasowego do wału, muszę zmienić na nową?

    Dziękuje za odpowiedzi