  • 11. Data: 2009-10-14 15:05:14
    Temat: Re: Budżetowa grafika PCI-E do starszych gier nie FPS - co polecacie?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces maX <a...@w...pl> zwrócił błąd:

    > Te tanie 9600GSO, R3850 są na DDR2.

    Na DDR2 są GSO z szyną 128 bit. Inne są na GDDR3, zarówno najstarsze jak
    i najnowsze, te z obciętymi shaderami.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 12. Data: 2009-10-14 15:35:20
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    > 3850 są na DDR3 w wersjach 256 i 512 MB.
    >

    > Na DDR2 są GSO z szyną 128 bit. Inne są na GDDR3, zarówno najstarsze jak
    > i najnowsze, te z obciętymi shaderami.

    Chodzi o te 9600 i 3850 w cenie poniżej 200zł - to wersje na DDR2 (jak
    wspomniany Asus za 185zł). Te na DDR3 kosztują powyżej 250zł.

  • 13. Data: 2009-10-14 16:49:25
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Chodzi o te 9600 i 3850 w cenie poniżej 200zł - to wersje na DDR2 (jak
    > wspomniany Asus za 185zł). Te na DDR3 kosztują powyżej 250zł.

    Niedawno kupiony przeze mnie (za 185 zł) 9600 GSO:

    http://img101.imageshack.us/i/beztytuucq.jpg/

  • 14. Data: 2009-10-14 17:29:36
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Te tanie 9600GSO, R3850 są na DDR2.

    Za 184zł brutto kupiłem Asusa 9600GSO w wersji TOP (fabrycznie podkręcony)
    na DDR3. W sklepie internetowym Morele.net.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 15. Data: 2009-10-15 01:12:42
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Michał <m...@w...o2.pl> zwrócił błąd:

    > Niedawno kupiony przeze mnie (za 185 zł) 9600 GSO:
    >
    > http://img101.imageshack.us/i/beztytuucq.jpg/

    To ten z proline? Sam chyba kupię. Ale już jest za 205 :(
    On może mieć taką cenę z powodu 384 MiB. Ale coś mi się nie zgadza: u
    Ciebie ma 550 MHz rdzeń, wg. sklepu ma 600 MHz. Pamięć u Ciebie 1600 Hz
    (800 Hz), wg. sklepu 1700 MHz. Czyżbyś kartę... underclockował?

    Natomiast znalazłem w Agito wersję 1GiB, 128 bit która jest opisana jako
    "DDR3". Nie do końca w to wierzę.

  • 16. Data: 2009-10-15 11:03:05
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > Ciebie ma 550 MHz rdzeń, wg. sklepu ma 600 MHz. Pamięć u Ciebie 1600 Hz
    > (800 Hz), wg. sklepu 1700 MHz. Czyżbyś kartę... underclockował?

    Możliwe, że patrzysz na wersję TOP, fabrycznie podkręcona, 15-20zł droższa.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 17. Data: 2009-10-15 11:30:44
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

> [...]
    > Hz
    > (800 Hz), wg. sklepu 1700 MHz. Czyżbyś kartę... underclockował?

    Z proline. Ja kupiłem zwykłą wersję i testuję chwilowo @default a
    podwyższone zegary ma droższa wersja TOP różniąca się jedynie wpisami w
    biosie odnośnie taktowania. Generalnie ilość pamięci wystarcza w moim
    przypadku (1280x960 na monitorze CRT), 3dMark06 dobija do 10k pkt (jakiś
    tam wyznacznik to jest, choć niezbyt miarodajny) i nowsze gry chodzą
    płynnie w ustawieniach średnio-wysokich. Chłodzenie podpiąłem pod 5V z
    molexa, bo ten sławetny "cichusieńki" glaciator był torturą dla uszu
    przy 12V.

    Wiem, że "tylko" 384MiB, "tylko" 192bit szyna, "tylko" 12 potoków, ale
    trzeba pamiętać, że mówimy o karcie z segmentu lowend, do którego należą
    9400GT, 9500GT, 4650, 4350.

  • 18. Data: 2009-10-15 12:08:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 11:58:16 +0200, fv napisał(a):

    > Po kilkuletnim

    Co to jest grafika "nie FPS"?
    --
    Jacek

  • 19. Data: 2009-10-16 07:53:33
    Od: fv <f...@c...com>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Co to jest grafika "nie FPS"?

    Oj, uprzejmie przepraszam. Powinno być:

    Budżetowa grafika PCI-E do starszych gier z gatunku innego niż Strzelanki Gdzie Widok
    Jest Oczyma
    Strzelającego - co polecacie?
    lub:
    Budżetowa grafika PCI-E do starszych gier z gatunku innego niż Frustrująco Płonne
    Strzelaniny - co
    polecacie?

    Obawiałem się, że taki tytuł nie zmieści się na ekranie, co spowoduje że do wątku
    dodany zostanie
    szum informacyjny w postaci dywagacji na temat "czy kal of djuty 8 pójdzie na takiej
    słabej karcie".
    Dodatkowo, z tego co wiem, zdecydowania większość piszących na tą grupę (praktycznie
    99% faceci)
    bardzo lubi strzelanki. Obrażanie grupy na samym wejściu mogłoby spowodować
    odpowiedzi typu "sam
    jesteś głupi" albo "spadaj na bambus geju" ;-)

    Ale oczywiście przepraszam za ten "FPS" i brak przecinka po "gier".

    Czy taka odpowiedź jest wystarczająca? Czy zechce Pan nie żądać satysfakcji?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 20. Data: 2009-10-16 10:24:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 09:53:33 +0200, fv napisał(a):

    > Czy taka odpowiedź jest wystarczająca?

    Pytałem serio i sądziłem że dostanę serio modpowiedź.
    --
    Jacek