  • 1. Data: 2010-04-19 15:49:20
    Temat: Brzozów (podkarpackie)-pomoc z oględzinami...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Czy jest ktoś z okolic Brzozowa (podkarpackie) +- 50km od Rzeszowa,
    +-30km od Krosna, +-20km od Sanoka - tak dla czytelności... ;) Kto
    mógłby dla mnie dokładnie obejrzeć Trampka?

    Z góry dziękuję za pomoc! Oczywiście zapłacę za wachę!
    Poproszę o kontakt na pryw aby nie śmiecić - mfalco(małpka)wp.pl, gg 2599456

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-04-19 18:32:00
    Temat: Re: Brzozów (podkarpackie)-pomoc z oględzinami...?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    Z góry dziękuję za pomoc! Oczywiście zapłacę za wachę!
    > Poproszę o kontakt na pryw aby nie śmiecić - mfalco(małpka)wp.pl, gg
    > 2599456

    Ja, ja, wybierz mnie - jestem z okolic, znaczy Warszawa jest o 3-4 godziny
    drogi ale w sobote mam zamiar pojechac rekreacyjnie w tamte okolice.
    Wszelkie datki mile widziane - ale o sponsorze na paliwko to nawet nie
    marzylem :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2010-04-19 20:35:42
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

> [...]
    > okolice.
    > Wszelkie datki mile widziane - ale o sponsorze na paliwko to nawet nie

    Tytus nie wiem czy żartujesz czy nie, ale ja naprawdę chciałem napisać
    na Preclu, że może ktoś chciałby się (ze mną?) ;) bujnąć z
    dofinansowaniem na tankowni... ;)

    Jutro się zgadamy co do szczegółów.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2010-04-20 07:49:29
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "falco"
    Tytus nie wiem czy żartujesz czy nie, ale ja naprawdę chciałem napisać na
    Preclu, że może ktoś chciałby się (ze mną?) ;) bujnąć z dofinansowaniem na
    tankowni... ;)

    Ups...bede w okolicy jak pogoda dopisze - ale z komunikacja publiczna to
    raczej do Amila...
    Poza tym nie jestem przekonany ze spodobaloby Ci sie nasze jezdzenie :)
    Ja/my mozemy podjechac i wbrew ostrzezeniom co poniektorych popaczec czy
    warto zawrac sobie glowe...

    Tytus z fabryki

    5042 (20100419) __________

  • 5. Data: 2010-04-20 08:06:44
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Ups...bede w okolicy jak pogoda dopisze - ale z komunikacja publiczna to
    > raczej do Amila...

    Od czwartku do sb na południu zapowiadają słonko za chmurkami i ok. 15
    stopni...
    Wstępnie kumpel z Sanoka ma podjechać, więc temat rusza, ale będziemy w
    kontakcie... ;)

    > Poza tym nie jestem przekonany ze spodobaloby Ci sie nasze jezdzenie :)

    Patrz Pan, jakie te motorynki małe teraz robią... ;) Ale szybka jazda,
    to rzeczywiście nie moje klimaty, zwłaszcza z zza tylnej szybki... ;)

    > Ja/my mozemy podjechac i wbrew ostrzezeniom co poniektorych popaczec czy
    > warto zawrac sobie glowe...

    Jeśli do sb kumpel nie będzie mógł podskoczyć, to będę bardzo dźwięczny,
    zgadamy się na pryw.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 6. Data: 2010-04-20 08:17:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tytus z fabryki napisał(a):
    > Ups...bede w okolicy jak pogoda dopisze - ale z komunikacja publiczna to
    > raczej do Amila...

    A co ja pedal???
    Ej, ale tez moge ogladnac to cos. Mam blisko bo z Krakowa. Postawisz
    paliwo w jedna strone to pojade. Wroce za swoje. I moge zrobic nawet tak
    zeby byl tanszy ten trampek.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 7. Data: 2010-04-20 09:18:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w
    wiadomości news:hqjo0v$7n3$1@mx1.internetia.pl...

    > A co ja pedal???
    > Ej, ale tez moge ogladnac to cos. Mam blisko bo z Krakowa. Postawisz
    > paliwo w jedna strone to pojade. Wroce za swoje. I moge zrobic nawet
    > tak zeby byl tanszy ten trampek.

    Jak to było? "Ty to mnie od początku wkurwiasz!"
    (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 8. Data: 2010-04-20 09:32:47
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Kamil Nowak 'Amil'"
    I moge zrobic nawet tak zeby byl tanszy ten trampek.

    W sensie zapocic go, czy wziac na jazde probna i sie widowiskowo wyjebac ???

    Tytus z fabryki

    5042 (20100419) __________

  • 9. Data: 2010-04-20 14:21:16
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ej, ale tez moge ogladnac to cos. Mam blisko bo z Krakowa. Postawisz
    > paliwo w jedna strone to pojade. Wroce za swoje.

    190 km (tramwajem), to blisko...? ;) ;) ;) Taki żarcik, bo tak naprawdę
    przywracacie mi wiarę w dobrych ludzi! ;)
    Na razie kumpel nagrał mi znajomego z Sanoka (dzięki Coyot!), więc
    myślę, że da radę.

    > I moge zrobic nawet tak
    > zeby byl tanszy ten trampek.

    O! Rany... aż się boję zapytać "jak"...? ;) Szkoda, że Cię nie było z
    nami w Kolbuszowej, może odzyskałbym kasiorę za wywaloną wachę... ;)

    Dzięki za pomoc!!! Odezwę sie, jeśli znajomy nie znajdzie czasu.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 10. Data: 2010-04-25 08:21:33
    Od: falco <m...@w...pl>

    Nieaktualne. :(
    W czwartek moto oglądał znajomy z okolic i dokładnie opisał, że sprzęt
    wart grzechu. W sb miałem jechać, bo w tygodniu masakra z czasem. Trafił
    się nawet kumpel, który leciał po trasie z lawetą po Ogóreczka, więc w
    razie złej pogody miał bym daszek, ale... ktoś mnie ubiegł z rana... :(

    Cóż, znów miałem pecha, więc zaciskam zwieracze i szukam dalej Trampka...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175