  • 1. Data: 2016-06-12 21:53:51
    Temat: Braun Cooltec CT4s-chłodzenie.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Wiecie może co chłodzi metal a od niego skórę w tej golarce?

    neelix

  • 2. Data: 2016-06-12 22:25:18
    Temat: Re: Braun Cooltec CT4s-chłodzenie.
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-12 o 21:53, neelix pisze:
    > Wiecie może co chłodzi metal a od niego skórę w tej golarce?
    Pewnie małeńki pelitier.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2016-06-13 10:52:29
    Od: m...@w...pl

    marketingowy belkot.

  • 4. Data: 2016-06-13 11:11:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > marketingowy belkot.

    Żaden bełkot. Mam i wiem, że chłodzi. Tylko w jaki sposób?

    neelix

  • 5. Data: 2016-06-13 11:15:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    >Żaden bełkot. Mam i wiem, że chłodzi. Tylko w jaki sposób?

    No coz, trzy metody sa:
    -peltier,
    -wiatraczek dmuchajacy powietrzem,
    -bardziej ambitna sprezarka powietrza.

    J.

  • 6. Data: 2016-06-13 11:18:44
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Żaden bełkot. Mam i wiem, że chłodzi. Tylko w jaki sposób?
    >
    > neelix

    pewnie ogniwo peltiera

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2016-06-13 18:39:31
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    neelix <a...@w...pl> napisał(a):
    > Wiecie może co chłodzi metal a od niego skórę w tej golarce?
    > neelix

    Ogniwo Peltiera.

    --
    Grzegorz Niemirowski