  • 1. Data: 2016-06-13 12:58:09
    Temat: Wielowarstwowe pcb
    Od: u...@g...com

    Mam taki jakis projekt pcb do badania pewnego zjawiska fizycznego. Sa na tym dwa
    uklady bga484 1mm, jakas pamiec ddr2 0.8mm z bardziej wymagajacych. Calosc ma 12
    warst o powierzchni 1.5dm2. Robia u nas obecnie w kraju takie 12-16 warstwowe czy
    trzeba wysylac za granice? Cztery warstwy to chyba od dawna zadna nowosc?

  • 2. Data: 2016-06-13 13:57:48
    Temat: Re: Wielowarstwowe pcb
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 13.06.2016 o 12:58, u...@g...com pisze:
> [...]
    trzeba wysylac za granice? Cztery warstwy to chyba od dawna zadna nowosc?

    Raczej eurocircuits.com , u nas w PL to raczej wątpię.

  • 3. Data: 2016-06-19 14:26:07
    Od: u...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 13:57:49 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    trzeba wysylac za granice? Cztery warstwy to chyba od dawna zadna nowosc?

    > Raczej eurocircuits.com , u nas w PL to raczej wątpię.

    A jakbym chcial zlecic komus fachowe przylutowanie wspomnianych elementow za rozsadna
    cene to u kogo?

  • 4. Data: 2016-06-22 22:31:16
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 13 Jun 2016 03:58:09 -0700 (PDT) u...@g...com napisał:

    >Robia u nas obecnie w kraju takie 12-16 warstwowe czy trzeba wysylac za granice?

    Robią
    http://www.itr.org.pl/dzialalnosc/zaawansowane-techn
    ologie-elektroniczne/technologie-obwodow-drukowanych
    /produkty/