    From: "Andrzej" <A...@d...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Brak dźwięku po zmianie karty graficznej
    Date: Tue, 11 Feb 2014 15:17:33 +0100

    Musiałem zmienić zepsutą kartę graficzną
    RADEON 9600 Pro Sapphire
    na pożyczoną kartę ASUS AH 3450.
    Od momentu tej zmiany mam nadal dźwięk
    przy oglądaniu TV (mam kartę AverTV),
    natomiast brak głosu przy oglądaniu Internetu
    oraz przy odtwarzaniu plików dźwiękowych
    przy pomocy np. VLC Media Player-a.
    Niczego poza kartą graficzną nie zmieniałem.
    Różnica w instalacji między tymi kartami polegała
    tylko na tym, że ta włożona potrzebuje zasilania,
    które podłączyłem.

    Co sprawdzić, co zmienić?

    Tę pożyczoną kartę mógłbym nawet przez dłuższy czas
    używać, więc zależy mi na rozwiązaniu tego problemu.

    Pozdrawiam
    Andrzej