  • 1. Data: 2010-05-20 17:42:38
    Temat: Bośnia
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    Jadę w najbliższym czasie do Sarejewa.
    Może ktoś poradzić którędy najlepiej jechać? Jeździłem do Budapesztu
    kilka razy, więc znam trasę do tego miasta. Którędy jechać dalej?
    Lepiej przez Serbię czy Chorwację? Jakie są drogi w Bośni i Chorwacji/
    Serbii? Gdzie najlepiej przekroczyć granice?
    Sprawa raczej pilna ;]
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-20 18:32:08
    Temat: Re: Bośnia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Czuba" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Jadę w najbliższym czasie do Sarejewa.
    >Może ktoś poradzić którędy najlepiej jechać?

    A skąd jedziesz?
    Preferujesz wolną jazdę i widoczki, czy lepiej drożej, nudniej, ale szybko
    autostradami?

  • 3. Data: 2010-05-20 21:03:30
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    On 20 Maj, 18:32, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > A skąd jedziesz?
    > Preferujesz wolną jazdę i widoczki, czy lepiej drożej, nudniej, ale szybko

    Zazwyczaj jeżdżę wolniej i z widoczkami, ale teraz będę miał mało
    czasu dlatego wolę szybszą trasę

  • 4. Data: 2010-05-20 21:21:19
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    Zrobiłem motocyklem na początku maja trasę przez Węgry, Chorwację, Bośnię na
    południe Chorwacji. Jechaliśmy przez Mohacs (czerwoną drogą, omijając
    autostrady) Osijek, Vinkovci, Zupanja. Dalej na Tuzlę, Sarajevo, Mostar do
    Chorwacji. Droga dobrej jakości, rewelacyjne widoki, super przejazd przez
    góry w Bośni. Jedyne na co trzeba uważać to na sporą ilość policji, są
    praktycznie w każdej większej miejscowości.

    Jak potrzebujesz jakies konkretne info, pytaj.

    Pozdr
    Scyzoryk
    XL 600v

  • 5. Data: 2010-05-20 23:31:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Czuba" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Zazwyczaj jeżdżę wolniej i z widoczkami, ale teraz będę miał mało
    >czasu dlatego wolę szybszą trasę

    A skąd?
    Bo ze Zgorzelca wypada inna trasa niż z Rzeszowa raczej.

  • 6. Data: 2010-05-21 07:22:52
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    On 20 Maj, 23:31, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > A skąd?
    > Bo ze Zgorzelca wypada inna trasa niż z Rzeszowa raczej.

    Z Lublina wyruszam.

  • 7. Data: 2010-05-21 10:31:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Czuba" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Z Lublina wyruszam.

    To ja bym jechał tak:
    Lublin-Rzeszów-Koszyce-Miszkolc-Budapeszt-Szeged-Nov
    iSad-Zupanja (na drodze
    3-270) -Sarajevo

    Choć na Słowacji chyba wybrałbym ominięcie autostrady i zakup winietki.