  • 1. Data: 2009-10-01 07:38:22
    Temat: Bootowalny dysk na flashu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Mam PCta (stacjonarny, nie notebook), ktory steruje pewnymi funkcjami -
    chodzi jako sterownik automatyki. Przez 7/24 dysk oczywiscie kreci mu sie
    jak glupi. Wymyslilem zeby podmeinic go na jakiegos flasha - pytanie czy da
    sie to zrobic calkowie bezbolesnie tzn. jakos skopiowac zawartosc dysku na
    flash (windows xp) i jakas przejsciowka (np. CF SATA) podpiac w do samo
    miejsce i zeby ruszylo od razu (taki wygodny jestem). Nie usmiecha mi sie
    reinstalacja calosci. Jesli sie da to jakiej przejsciowki konkretnie uzyc
    najlepiej i jakiego programu do przeniesienia zawartosci dysku?

    TIA

    Pozdrawiam,
    Ghost

  • 2. Data: 2009-10-01 08:33:50
    Temat: Re: Bootowalny dysk na flashu
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2009-10-01 09:38:22 niejaki Ghost napisał:
> [...]
    > flash (windows xp) i jakas przejsciowka (np. CF SATA) podpiac w do samo
    > miejsce i zeby ruszylo od razu (taki wygodny jestem). Nie usmiecha mi sie

    da radę bez problemu - u mnie tak działa tzw mediacenter na cf-ie 16gb i
    windowsie xp - do tego dwie przejściówki: z sata na ide i z ide na cf
    (kupiłem też taką z sata na cf - ale komp nie widzi karty

    > reinstalacja calosci. Jesli sie da to jakiej przejsciowki konkretnie uzyc
    > najlepiej i jakiego programu do przeniesienia zawartosci dysku?

    a takiego:

    > Ghost

    :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2009-10-01 08:43:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > da radę bez problemu - u mnie tak działa tzw mediacenter na cf-ie 16gb i
    > windowsie xp - do tego dwie przejściówki: z sata na ide i z ide na cf
    > (kupiłem też taką z sata na cf - ale komp nie widzi karty

    Dlatego pytam - moze ktos jednak ma karte cf sata sensownie dzialajaca.

    > a takiego:

    > :)

    Heh, trzeba go odkopac, bo kiedys zdaje sie zakupilem nawet w jakims
    zestawie.

  • 4. Data: 2009-10-01 10:33:10
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2009-10-01 10:43:50 niejaki Ghost napisał:

    > Dlatego pytam - moze ktos jednak ma karte cf sata sensownie dzialajaca.

    jakbyś był z wawy to mogę ci pożyczyć szpeje do testów

  • 5. Data: 2009-10-01 11:03:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > jakbyś był z wawy to mogę ci pożyczyć szpeje do testów

    Niestety nie.