  • 11. Data: 2011-09-24 19:01:18
    Temat: Re: Blokujący się roll-gaz SV
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    > Kiedyś ktoś powiedział, że po to pracuje, by stać go było zamówić
    > malarza, ogrodnika, a nie samemu kombinować...

    Dokładnie - mam zadaniowe podejście. Etap dłubania w samochodach mam za
    sobą. Gdyby chodziło o oszczędność tysiaka, mógłbym się bawić. Za dychę
    lub pięć nie będę się szarpał, wolę pojechać w tym czasie do Czech ;-)
    Przypomniał mi się taki joke:

    http://www.joemonster.org/art/1430/Jak_wymienic_olej
    _w_samochodzie

  • 12. Data: 2011-09-24 19:28:42
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 24-09-2011 o 21:01:18 Daniel Kowalski <b...@g...pl>
    napisał(a):

    > Dokładnie - mam zadaniowe podejście. Etap dłubania w samochodach mam za
    > sobą. Gdyby chodziło o oszczędność tysiaka, mógłbym się bawić. Za dychę
    > lub pięć nie będę się szarpał...

    Etam, pitolisz. Dla lajkonika-amatora wymiana linek gazu to zajęcie na
    godzinę z myciem rąk włącznie. Półtorej, jeśli trzeba zdjąć zbiornik.
    Piszę z własnego doświadczenia. Dostarczenie sprzętu do mechanika, odbiór
    i związane z tym korodowy zajmują dwa-trzy razy tyle. Oszczędzasz czas,
    kasę a jeszcze możesz sobie w garażu przesłuchać jakąś dobrą płytę. No i
    bezcenne poczucie bycia prawdziwym macho z łapami w smarze i śrubokrętem w
    zębach :)

    --
    Nikanor

  • 13. Data: 2011-09-24 22:16:39
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    > Etam, pitolisz. Dla lajkonika-amatora wymiana linek gazu to zajęcie na
    > godzinę z myciem rąk włącznie. Półtorej, jeśli trzeba zdjąć zbiornik.
    > Piszę z własnego doświadczenia.

    OK, potrenuję przed dłuższymi trasami w przyszłym sezonie ;-)

  • 14. Data: 2011-09-25 08:53:22
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Musisz być wyjątkową fujarą zyciową. Pewnie gwóźdź wbijasz odwrotną
    > stroną. Co ja gadam, młotkiem byś się zabił, zanim byś w gwoździa
    > trafił... Kupuj zawsze nowe maszyny i pełny pakiet assitance, inaczej
    > zginiesz.

    PLONK pajacu :/

    --
    _______
    Songoku

  • 15. Data: 2011-09-25 10:31:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomości
    > PLONK pajacu :/

    Spierdalaj, cioto...

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2011-09-25 13:40:09
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Nikanor <n...@g...pl> wrote:

    >bezcenne poczucie bycia prawdziwym macho z łapami w smarze i śrubokrętem w
    >zębach :)

    Etam, definicje sie zmieniaja. Macho w dzisiejszym ujeciu moglby sobie
    manikura uszkodzic.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10