  • 61. Data: 2009-08-09 14:30:07
    Temat: Re: Blokada portu 25 w TP (neostrady)
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 9 Aug 2009 16:10:43 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Poobserwuj ruch wychodzący z zombie i przekonasz się, że jego
    > większość trafia do open-relay a nie bezpośrednio do MX-ów odbiorców.

    Głupstwa gadasz.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 62. Data: 2009-08-09 14:33:09
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 09 Aug 2009 14:49:01 +0200, Lemat wrote:

    > Więc kolejnym krokiem spamerów będzie soft kradnący loginy i hasła lub

    To już robią. Miałem już parę przypadków spamu nadanego przez nasz webmail,
    ewidentnie za pomocą przechwyconego hasła. Ale to jest na razie margines...

  • 63. Data: 2009-08-09 14:53:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szymon,

    Sunday, August 9, 2009, 4:30:07 PM, you wrote:

    > Głupstwa gadasz.

    Jakie głupstwa - obserwacja żywego okazu zombie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 64. Data: 2009-08-09 15:46:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 9 Aug 2009 16:05:11 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > To, że botnety nadal będą się miały dobrze. Bo problem nie w
    > nadawcach, tylko w tym, że mają do kogo nadawać.

    Kompletnie nie rozumiesz idei MSA.

    > I kto to niby ma robić? Ci sami właściciele dziurawych serwerów,
    > którym do tej pory się tego nie chciało robić?

    Opowiedz o tej dziurawości.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 65. Data: 2009-08-09 15:48:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 9 Aug 2009 16:33:09 +0200, Szymon Sokół
    <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > To już robią. Miałem już parę przypadków spamu nadanego przez nasz webmail,
    > ewidentnie za pomocą przechwyconego hasła. Ale to jest na razie margines...

    Ale zbieranie statystyk wewnątrz własnego serwera i reagowanie
    na zmiany to już żaden problem. Można w łatwy sposób przyciąć
    takie trefne konto przy samym zadku.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 66. Data: 2009-08-09 16:38:17
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 09.08.2009, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wroted:

> [...]
    > większość trafia do open-relay a nie bezpośrednio do MX-ów
    > odbiorców. Nadawanie bezpośrednio wymagałoby mnóstwa zapytań do

    Ale masz na to jakieś kwity?

    > Odrobinę spowolni i tyle.

    Przypominają mi się bardzo autorytatywne wypowiedzi jak to
    np. greylisting nie ma prawa działać, bo przecież tak łatwo go
    uwzględnić.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 67. Data: 2009-08-09 20:25:57
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jakie głupstwa - obserwacja żywego okazu zombie.

    więc może poobserwuj sobie więcej egzemplarzy zombie należących do różnych
    botnetów, bo to co powiedziałeś post wcześniej to jakiś nietypowy przypadek.

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.

  • 68. Data: 2009-08-09 20:27:53
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jakie głupstwa - obserwacja żywego okazu zombie.

    To skąd w logach mam tysiące połączeń z nerwostrady? Adresaci docelowi
    są na moim serwerze, nie relay w świat?

    wer

  • 69. Data: 2009-08-09 20:57:57
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Colin wrote:

    > Większość trafia do MX-ów.

    dokładnie tak, widać to w logach wszystkich serwerów poczty

    skoro tak łatwo wykryć to czemu nikt tego nie robi?

    > Zapytania nie są typu MX tylko ANY, przez to nie są tak łatwe do wykrycia.

    w ciągu ostatnich 4 dni miałem 466 zapytań typu ANY i 74304 zapytań typu MX,
    to jakoś nie potwierdza tego co mówisz.

  • 70. Data: 2009-08-09 21:08:01
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Szymon Sokół pisze:

    > To już robią. Miałem już parę przypadków spamu nadanego przez nasz webmail,
    > ewidentnie za pomocą przechwyconego hasła. Ale to jest na razie margines...

    Mam przypadek(i) spamu wysyłanego po autoryzacji SMTP AUTH :/
    Nie często, ale jest ... raz na kwartał.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+