  • 21. Data: 2012-10-05 13:42:30
    Temat: Re: Blokada bear lock - pytanie prozaiczne
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 4 października 2012 10:53:22 UTC+2 użytkownik Pawloo napisał:
    > Mam prozaincze pytanie:) Załozyłem do mojego auta tą blokade i mam pytanie.
    >
    > Gdzie najlepiej nakleić naklejki że taka blokada znajduje sie w samochodzie
    >
    > ( dołączone 2 oryginalne naklejki )
    >
    > ps. czytałem fora to ludzie mowia zeby na przedniej szybie, inni na bocznych
    >
    > przednich, inni na bocznych tylnych :)

    Wydaje mi się że skuteczniejsze i tańsze jest złapanie złodzieja i obezwładnienie.
    Był taki pomysłowy Dobromir w Łodzi. Ze dwadzieścia lat temu w gazetach opisali.
    Nabył drogą kupna haczyki do łapania ryb. Wyprostował i powbijał w deseczkę. Deseczkę
    pod pokrowiec na noc wkładał. Deseczka była przywiązana do samochody cienką linką
    stalową. Odpowiadał za uszkodzenie ciała złodzieja. Sąd uznał że zastosował zbyt
    drastyczną metodę i dostał coś w zawiasach. O złodzieju nic nie napisali.

  • 22. Data: 2012-10-05 19:03:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-05 11:04:38 +0000, "Pawloo" <p...@w...pl> said:

    > mysle ze odstraszy

    To na które szyby w końcu nakleisz?

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2012-10-05 19:09:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2012 11:52, Adam Wysocki pisze:

    > Myślę że złodziej mając dwa samochody, z których jeden ma bear locka (albo
    > inne zabezpieczenie), wybierze ten gorzej zabezpieczony.

    Zakładając zbliżoną wartość pojazdów.

    Jeśli masz obok siebie wypasioną furkę z blokadą i starego słoma, który
    na oko nie wiadomo czy odpali - co będzie bardziej łakomym kąskiem? ;)

  • 24. Data: 2012-10-05 19:12:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2012 10:53, Pawloo pisze:
> [...]
    > ( dołączone 2 oryginalne naklejki )
    > ps. czytałem fora to ludzie mowia zeby na przedniej szybie, inni na bocznych

    Tak mi się klasyk przypomniał:

    http://www.youtube.com/watch?v=7U4ZYOBzEEs

    :)