  • 11. Data: 2012-10-04 12:49:51
    Temat: Re: Blokada bear lock - pytanie prozaiczne
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-04 08:53:17 +0000, "Pawloo" <p...@w...pl> said:

    > Mam prozaincze pytanie:) Załozyłem do mojego auta tą blokade i mam pytanie.
    > Gdzie najlepiej nakleić naklejki że taka blokada znajduje sie w samochodzie
    > ( dołączone 2 oryginalne naklejki )

    Na dwie szyby lub jedną.

    > ps. czytałem fora to ludzie mowia zeby na przedniej szybie, inni na bocznych
    > przednich, inni na bocznych tylnych :)

    I oni mają rację.
    Zrób, jak ci radzą.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-10-04 13:34:29
    Od: tÎż

    Pawloo wrote:

    > Mam prozaincze pytanie:) Za?ozy?em do mojego auta t? blokade i mam
    > pytanie. Gdzie najlepiej nakleiae naklejki ?e taka blokada znajduje sie w
    > samochodzie ( do??czone 2 oryginalne naklejki ) ps. czyta?em fora to
    > ludzie mowia zeby na przedniej szybie, inni na bocznych przednich, inni
    > na bocznych tylnych :)

    Najlepiej na podwoziu albo na bębnach felg od środka.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2012-10-04 14:31:40
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > no pewnie, co się będzie zastanawił , które narzędzia wyjąć

    Sposobem go. Nakleic nalepki, ale nie instalowac blokady. To zlodzieja
    spowolni bo bedzie szukal narzedzil zupelnie zbytecznie.

    ::f::

  • 14. Data: 2012-10-04 15:51:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ::-::dysmorfofob::-:: wrote:

    > Sposobem go. Nakleic nalepki, ale nie instalowac blokady. To zlodzieja
    > spowolni bo bedzie szukal narzedzil zupelnie zbytecznie.

    lepiej nakleić inne naklejki niż ma sie blokady i autoalarm. :)

  • 15. Data: 2012-10-04 19:25:01
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    przy przednim napędzie to jakieś 15-30 sek. aby pokonać takie cuś,
    więc naklej info przy zegarze ;-)

  • 16. Data: 2012-10-05 08:25:59
    Od: "Pawloo" <p...@w...pl>

    > przy przednim napędzie to jakieś 15-30 sek. aby pokonać takie cuś,
    > więc naklej info przy zegarze ;-)

    chyba zartujesz, starsze "niedzwiadki" moze i tak, ale nie te nowe. mozesz
    poczytac sobie fora jaka jest skutecznosc.

  • 17. Data: 2012-10-05 09:41:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > A nie będzie tak, że złodziej, mając ochotę/zamówienie na dany samochód
    > nie będzie się przejmował takim drobiazgiem? :-)

    Jak ma zamówienie, to nic go nie powstrzyma.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 18. Data: 2012-10-05 10:02:38
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-10-05 08:25, Pawloo pisze:

    > chyba zartujesz, starsze "niedzwiadki" moze i tak, ale nie te nowe. mozesz
    > poczytac sobie fora jaka jest skutecznosc.

    No tak, ale najlepiej poinformować złodzieja jaką ma się blokadę ;)

  • 19. Data: 2012-10-05 13:04:38
    Od: "Pawloo" <p...@w...pl>

    > No tak, ale najlepiej poinformować złodzieja jaką ma się blokadę ;)

    mysle ze odstraszy bo jak nie bedzie to moze wejsc i porozpieprzac samochod
    w srodku, a tak go ominie i wezmie takiego bez blokady

  • 20. Data: 2012-10-05 13:06:06
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > chyba zartujesz, starsze "niedzwiadki" moze i tak, ale nie te nowe.

    Jeszcze kwestia kto to montowal. Jesli byli to analfabeci z ASO Forda, to
    maly imbus + wprawna reka i masz wszystkie biegi poza wstecznym dostepne.
    Przy tym zero zniszczen na pojedzie.

    ::f::