  • Data: 2010-03-13 19:27:06
    Temat: Blackberry 8830 a pakietowa transmisja danych
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam,

    Mam sluzbowego Blackberry 8830 w sieciu plusa, czy może komuś udało się
    przy pomocy tego cuda polaczyc z internetem z poziomu PC (USB/Bluetooth)

    Windowsy wykrywaja BB, wykrywają modem, ale cały proceder zatrzymuje się
    po rozpoczęciu wybierania numeru (zdalny komputer nie odpowiedział etc.)

    Oczywiście używałem podobnych konfiguracji ze 'zwykłymi' telefonami.

    Czy może ktoś podać dane autoryzacyjne dla Plusa (ew. specjalne
    parametry dla modemu (zaznaczam - BlackBerry)), które pozwolą zestawić
    połączenie pakietowe ?

    pozdrawiam
    Rafał