  • 11. Data: 2010-03-10 21:14:06
    Temat: Re: Bezpieczniki BMW F650GS
    Od: trex <m...@g...com>

    On 10 Mar, 22:05, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "trex" <m...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:0f14d82f-286f-4208-bc82-079b1a2354c2@
    z35g2000yqd.googlegroups.com...

    > Wez latarke i zaswiec w dziure, w zapasowych nie ma blaszek w srodku.
    >
    > --
    > Grzybol

    nie sprawdzalem - zobacze jutro, mam moto u brata w garazu :/

  • 12. Data: 2010-03-10 22:08:19
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Uzytkownik "trex" <m...@g...com> napisal

    > Ktos mial podobny przypadek, moze ktos pomoc, podpowiedziec co
    > sprawdzic, jak? Spalily sie 10A i 7,5A (nr 2 i 6). Moto nie odpala,
    > wskazniki tez nie dzialaja...

    Mam schemat w Haynesie, ale dosc zawily...
    2 - wyposazenie dodatkowe, zlacze diagnostyczne, zegary, klakson
    6 - stop, wyposazenie dodatkowe, zegary i jeszcze cos czego nie
    moge wyczaic o tej porze :)
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 13. Data: 2010-03-11 00:39:09
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 10 Mar, 21:19, trex <m...@g...com> wrote:

    > wymienilem - spalily sie znow...

    [OT]

    Kij z tym ze BMW bezpieczniki pali, wazne ze umi (chociaz nie ten
    model) obrus ze stolu sciagnac.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 14. Data: 2010-03-11 02:38:38
    Od: Marek T <m...@g...com>

    On 10 Mar, 20:28, trex <m...@g...com> wrote:

    > rocznik 2005
    > W serwisowce, ktora mam sa 4 bezpieczniki:
    > 20A - BMS Compact
    > 15A - lampy, wskazniki,
    > 7,5A - wentylator
    > 7,4A - grzane manetki

    Ja mam rocznik 2004
    W serwisowce, ktora mam jest 8 bezpiecznikow
    1 - Engine electronics 15A
    2 - Instrument panel, on-board socket, diagnosis plug, OA plug 10A
    3 - Horn, headlight flasher 7,5A
    4 - Low-Beam headlight 7,5A
    5 - High-beam headlight 7,5A
    6 - Brake light, flashing turn indicators, instrument panel,
    instrument lighting 7,5A
    7 - Parking light, tail light 4A
    8 - Heated handlebar grips 4A

    Marek T - chory na motory

  • 15. Data: 2010-03-11 07:20:24
    Od: trex <m...@g...com>

    On 11 Mar, 03:38, Marek T <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > 4 - Low-Beam headlight 7,5A
    > 5 - High-beam headlight 7,5A
    > 6 - Brake light, flashing turn indicators, instrument panel,

    Wielkie dzieki za pomoc, teraz przynajmniej wiem od czego zaczac ...
    Co to za serwisowka? Mozna ja gdzies kupic/dostac/sciagnac?

    trex

  • 16. Data: 2010-03-11 08:01:07
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hn90jk$4p5$1@inews.gazeta.pl...
    > A pro po nadwyżki bezpieczników: jesteś pewien że to są gniazda na
    > bezpieczniki a nie miejsce na zapasowe?

    sugerujesz ze mu sie spaliły siedząc w zapasowych? :-)

    b.

  • 17. Data: 2010-03-11 08:43:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Budyń pisze:

    > sugerujesz ze mu sie spaliły siedząc w zapasowych? :-)

    Nie, ale gdyby spalił mi się bezpiecznik, postąpiłbym ekologicznie i
    zamienił je miejscami a nie wyrzucił na śmieci niszcząc naszą jedyną
    planetę.
    .

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2010-03-11 09:05:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hnaagf$t0m$2@inews.gazeta.pl...

    > Nie, ale gdyby spalił mi się bezpiecznik, postąpiłbym ekologicznie i
    > zamienił je miejscami a nie wyrzucił na śmieci niszcząc naszą jedyną
    > planetę.

    Moge doradzić? Te spalone to wkładaj do kieszeni, zutylizujesz w domu
    :-))))

    b.

  • 19. Data: 2010-03-11 12:14:10
    Od: Marek T <m...@g...com>

    On 11 Mar, 07:20, trex <m...@g...com> wrote:

    > Wielkie dzieki za pomoc, teraz przynajmniej wiem od czego zaczac ...
    > Co to za serwisowka? Mozna ja gdzies kupic/dostac/sciagnac?

    Moja serwisowka to Maintenance Instructions. Dostalem ja razem z
    motocyklem.
    Tu masz schemat instalacji elektrycznej z Haynesa
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/ISlMG9IpSN4AAi9
    aDMfHbA?feat=directlink
    Haynes ogolnie sugeruje, zeby obejrzec przewody i zlacza. Zwrocic
    uwage na izolacje kabli, czy nie ma przetarc. Gniazda i zlacza powinny
    byc czyste, bez sladow wilgoci i korozji.
    Marek T - chory na motory

  • 20. Data: 2010-03-15 21:50:56
    Od: trex <m...@g...com>

> [...]
    > uwage na izolacje kabli, czy nie ma przetarc. Gniazda i zlacza powinny
    > byc czyste, bez sladow wilgoci i korozji.

    no i udalo sie... prawie ;-) okazalo sie, ze w prawym kierunkowskazie
    wypadla z gniazda metalowa zlaczka i zwierala. Jak wypadla? Nie mam
    pojecia. Niemniej jednak moto nie odpala :/ Kreci, ale nie odpala. W
    sobote bede sprawdzal - kable, swiece, cos jeszcze?

    pzdr
    TRex