  • 1. Data: 2010-03-10 20:16:05
    Temat: Bezpieczniki BMW F650GS
    Od: trex <m...@g...com>

    chcialem dzisiaj odpalic sprzeta - zmienilem olej, wymienilem plyn
    hamulcowy, zalozylem naladowana baterie, odpalam, silnik kreci, kreci,
    ale nie odpala... szukam przyczyny, patrze... jest (sa) zwalone
    bezpieczniki, super, ale od czego te bezpieczniki??

    Patrze w serwisowke - tam informacja o 4 bezpiecznikach, ja mam 8...

    "skrzyneczke" mozna zobaczyc tutaj:
    http://picasaweb.google.pl/maj.tomek/BMWBezpieczniki
    ?feat=directlink

    Ktos mial podobny przypadek, moze ktos pomoc, podpowiedziec co
    sprawdzic, jak? Spalily sie 10A i 7,5A (nr 2 i 6). Moto nie odpala,
    wskazniki tez nie dzialaja...

    Pzdr
    trex

  • 2. Data: 2010-03-10 20:18:17
    Temat: Re: Bezpieczniki BMW F650GS
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "trex" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    t.googlegroups.com...
> [...]
    > Ktos mial podobny przypadek, moze ktos pomoc, podpowiedziec co
    > sprawdzic, jak? Spalily sie 10A i 7,5A (nr 2 i 6). Moto nie odpala,

    To moze wymien i odpal...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-03-10 20:19:40
    Od: trex <m...@g...com>

    On 10 Mar, 21:18, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "trex" <m...@g...com> napisal w
> [...]

    wymienilem - spalily sie znow...

  • 4. Data: 2010-03-10 20:22:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "trex" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    > wymienilem - spalily sie znow...

    To gorzej, gdzies masz zwarcie:-) Wez suszarke i susz wszystko po kolei, bo
    wyglada, ze gdzies wilgoci sie napchalo.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-03-10 20:24:52
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    trex pisze:

    > Ktos mial podobny przypadek, moze ktos pomoc, podpowiedziec co
    > sprawdzic, jak? Spalily sie 10A i 7,5A (nr 2 i 6). Moto nie odpala,
    > wskazniki tez nie dzialaja...

    jaki rocznik? Mam serwisówki.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2010-03-10 20:28:40
    Od: trex <m...@g...com>

    On 10 Mar, 21:24, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    wrote:

    > jaki rocznik? Mam serwisówki.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Piotr
    > XLR250&bmw_f650_dakar

    rocznik 2005
    W serwisowce, ktora mam sa 4 bezpieczniki:
    20A - BMS Compact
    15A - lampy, wskazniki,
    7,5A - wentylator
    7,4A - grzane manetki

  • 7. Data: 2010-03-10 20:48:47
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    trex pisze:

    > rocznik 2005
    > W serwisowce, ktora mam sa 4 bezpieczniki:
    > 20A - BMS Compact
    > 15A - lampy, wskazniki,
    > 7,5A - wentylator
    > 7,4A - grzane manetki

    U mnie w serwisówce (tyle że >2000) też info o 4 bezpiecznikach,
    tylko 15 obsługuje dodatkowo: kierunki, klakson.
    A pro po nadwyżki bezpieczników: jesteś pewien że to są gniazda na
    bezpieczniki a nie miejsce na zapasowe?
    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2010-03-10 20:52:52
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    trex pisze:

> [...]

    Masz ABS?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2010-03-10 20:59:12
    Od: trex <m...@g...com>

    On 10 Mar, 21:52, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    wrote:

    > Masz ABS?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Piotr
    > XLR250&bmw_f650_dakar

    mam ABS, nie jestem pewien czy to zapas czy nie. jesli mialy to byc
    zapas to troche dziwnie, bo nr 1 to 15A, 2 - 10A, nr 3,4,5 i 6 to
    7,5A, a 7 i 8 to 4A. Nie byloby zapasu do 15A i 10A...

  • 10. Data: 2010-03-10 21:05:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "trex" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > mam ABS, nie jestem pewien czy to zapas czy nie. jesli mialy to byc
    > zapas to troche dziwnie, bo nr 1 to 15A, 2 - 10A, nr 3,4,5 i 6 to
    > 7,5A, a 7 i 8 to 4A. Nie byloby zapasu do 15A i 10A...

    Wez latarke i zaswiec w dziure, w zapasowych nie ma blaszek w srodku.

    --
    Grzybol