  • 1. Data: 2010-03-09 23:07:19
    Temat: Nowe FORUM Miłośników i Użytkowników Yamaha FJR 1300
    Od: "zbyszek" <z...@b...pl>

    Nowe forum Miłośników i Użytkowników Yamaha FJR 1300.
    www.yamahafjr.pl

  • 2. Data: 2010-03-10 11:12:51
    Od: "kucik" <k...@o...pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Nowe forum Miłośników i Użytkowników Yamaha FJR 1300.
    > www.yamahafjr.pl

    co chcesz tym osiagnac skoro jedno takie forum juz pare lat istnieje?
    http://www.fj-fjr.com/

    Kucik
    FJ1200A na sprzedaz

  • 3. Data: 2010-03-10 11:49:33
    Temat: Re: Nowe FORUM Miło?ników i Użytkowników Yamaha FJR 1300
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Wed, 10 Mar 2010 12:12:51 +0100, "kucik" <k...@o...pl>
    wrote:

    >co chcesz tym osiagnac skoro jedno takie forum juz pare lat istnieje?
    >http://www.fj-fjr.com/

    Tam tez byl z tym ogloszeniem.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 4. Data: 2010-03-10 12:07:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 10 Mar, 12:12, "kucik" <k...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "zbyszek" <z...@b...pl> napisał w
    wiadomościnews:hn6kb7$506$1@news.onet.pl...

    > co chcesz tym osiagnac skoro jedno takie forum juz pare lat
    istnieje?http://www.fj-fjr.com/

    Jego forum ma być lepsze i fajniejsze... No i jako admin będzie miał
    władze nad wszystkim i wszystkimi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-03-10 13:08:16
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-10 12:12, kucik pisze:

    > co chcesz tym osiagnac skoro jedno takie forum juz pare lat istnieje?
    > http://www.fj-fjr.com/

    by tak wszyscy myśleli, to do tej pory z lasu byśmy nie wyszli ;)

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 6. Data: 2010-03-10 14:07:45
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 10 Mar, 14:08, donia <d...@p...onet.pl> wrote:
    > by tak wszyscy my leli, to do tej pory z lasu by my nie wyszli ;)

    mnie to wyglada wlasnie na powrot do lasu... po raz kolejny nawija mi
    sie na klawiature to samo pytanie: po cholere jeszcze jedno forum o
    tym samym? po cholere rozglaszac zakladanie forum, na ktorym nie ma
    nikogo poza adminem? wszystko na zasadzie "wezmy sie i zrobcie" :P
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 7. Data: 2010-03-10 18:37:50
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    8g2000yqh.googlegroups.com...

    > Jego forum ma być lepsze i fajniejsze... No i jako admin będzie miał
    > władze nad wszystkim i wszystkimi.

    Dziwne. Prawie wszystkim admin myli się z dyrektorem. Lepsze określenie na
    admina to woźny. Posprząta, naprawi cieknący kaloryfer, a jak trzeba kogoś
    do pionu postawić to i przywalić może.