  • Data: 2013-03-13 17:06:07
    Temat: Bezpiecznik PTC firmy EPCOS
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Do zabezpieczenia temperaturowego dziesięciu modułów tyrystorowych chciałem
    zastosować dziesięć bezpieczników PTC połączonych szeregowo, przymocowanych
    do radiatorów. Wybrałem układ EPCOS B59901D0070A040 (temperatura 70st.C).
    http://www.tme.eu/pl/Document/6c14e88beb8e31521004ca
    4512372805/Sensors_B59901_D901.pdf
    Pasuje mi on głównie ze względu na sposób montażu. Chciałem zapytać osób,
    które miały do czynienia z tym układem, czy jest on godny zaufania?

    Robbo