-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 09 May 2013 23:37:11 +0200
From: p47 <k...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Bezczelność PLAY!
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 130509-0, 2013-05-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 24
Message-ID: <518c1708$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: biskupia.gts.entel.pl
X-Trace: 1368135435 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1221 217.153.175.85:38712
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1045370
[ ukryj nagłówki ]Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniądze";-) b. łatwy do
zapamiętania numer.
Ponieważ używałem też usług innego operatora, który zaoferował mi 2 tys
darmowych minut, z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
zachowaniem poprzedniego numeru (Play coś takiego oferuje).
Poinformowano mnie, zarówno ustnie w salonie, jak i 2-krotnie pismami,
które otrzymałem w ślad za moim wypowiedzeniem, że aby przejść na Play
na kartę wystarczy, abym w ciągu 30 dni od daty rozwiązania umowy
zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę rozwiązania umowy. Gdy
jednak już następnego dnia po tej dacie próbowałem , zgodnie z
instrukcją, konto zasilić , okazało się, że mojego numeru nie ma już w
sieci, co potwierdzono w salonie, gdy te sytuację reklamowałem.
Reklamacja ta została zarejestrowana, nadano jej (znany mi) numer, a po
pewnym czasie gdy dopytywałem się o jej wynik,poinformowano mnie, że nie
ma możliwości przywrócenia numeru.
Oczywiście złożyłem też pisemną reklamację z żądaniem przywrócenia
numeru, na co do dziś nie dostałem odpowiedzi, wg działu reklamacji do
nich ona nie wpłynęła, mimo, że ją złożyłem (z potwierdzeniem) w salonie
Play.
Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=