  • 1. Data: 2015-07-12 22:20:04
    Temat: Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Chcę się przesiąść z Samsunga Galaxy S Advance na coś nowszego z 2GB RAM
    i maksymalnie 5-calowym ekranem (LG G3 to jest dla mnie tablet a nie
    telefon).
    Wstępnie wytypowałem S4 w wersji LTE-a i9506 (Snapdragon 800), nie chcę
    wydawać więcej pieniędzy (max 1200zł). Nie chcę też telefonu z 1GB RAM
    bo to na dziś stanowczo za mało. Gdyby
    Tylko czy ten telefon podziała na baterii podobnie jak mój staruszek?
    2-3 dni z włączonym w tle WiFi aby mejle wpadały i bluetooth aby po
    wejściu do samochodu zadziałał zestaw głośnomówiący.
    Bez grania, filmów, słuchania muzyki bo praktycznie z tego nie
    korzystam. Czasami coś sprawdzę w internecie.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2015-07-13 08:13:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Wstępnie wytypowałem S4 w wersji LTE-a i9506 (Snapdragon 800), nie chcę

    jak zapomnę telefonu i leży cały dzien w domu to "schodzi" 20%. Tak więc
    3 dni, z rozmowami itp = marne szanse. JAk telefonuje, działa facebook w
    tle, przy objedzie oglądam demotywatory, a jakieś dziecko puści bajkę na
    YT, to większość baterii znika w 1 dzień. ale za ok 30 zł możesz kupić
    ładowarkę bezprzewodową, i co noc odkładać telefon w magiczne miejsce
    gdzie urządzenie się samo ładuje.

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-07-13 10:36:31
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 22:20, Irokez pisze:
> [...]
    > Bez grania, filmów, słuchania muzyki bo praktycznie z tego nie
    > korzystam. Czasami coś sprawdzę w internecie.

    Przy włączonym WiFi i Blucie non stop to wątpię aby jeden dzień
    wytrzymała bateria.
    Mam S4 VE (i9515) i przy kilkudziesięciu minutach WiFi i Blucie,
    kilkanaście minut rozmów dziennie, kilka sms i co drugą noc telefon musi
    się ładować. Jak jednego dnia rano o 6 odłączę od ładowarki to drugiego
    tak o 19 już woła o ładowarkę...

  • 4. Data: 2015-07-13 20:44:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-13 o 10:36, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > kilkanaście minut rozmów dziennie, kilka sms i co drugą noc telefon musi
    > się ładować. Jak jednego dnia rano o 6 odłączę od ładowarki to drugiego

    Dzięki.
    W takim razie szukam coś innego.
    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2015-07-13 22:57:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 lipca 2015 20:44:15 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

    > Dzięki.
    > W takim razie szukam coś innego.

    Moze testy i ranking czasu pracy cos pomoga

    http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=69
    17#show

  • 6. Data: 2015-07-14 08:47:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.07.2015 o 20:44, Irokez pisze:

    > Dzięki.
    > W takim razie szukam coś innego.
    to nie tak. s3 i s2 tak samo jeśli chodzi o baterię. żona ma s3 i nosi
    zapasową naładowaną baterię, bo jak za dużo pogada i pogra w "bubble" to
    do wieczora nie dotrwa.
    natomiast i9506 to wyjątkowo dobry telefon

  • 7. Data: 2015-07-14 10:18:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Bez grania, filmów, słuchania muzyki bo praktycznie z tego nie
    >korzystam. Czasami coś sprawdzę w internecie.

    To po co ci S4 ? :-)

    S4 jest bardzo pradozerny. Owszem, jak nie bedziesz nic instalowal ani
    dotykal, to moze 2 dni wytrzyma.
    Jak wlaczysz gre, to bateria starcza na dwie godziny, albo i mniej.
    Jak bedziesz korzystal z internetu komorkowego i gps to podobnie. Ten
    telelen potrafi goracy byc.

    W dodatku jakos dziwnie potrafia tam aplikacje zapetlic - np. w jeden
    dzien lezy malo uzywany i traci polowe baterii, w drugi dzien tez lezy
    malo uzywany, ale traci cala w pol dnia.
    I * wie dlaczego - GPS sie wlaczyl i nie wylaczyl, aplikacja allegro
    cos miesza, a moze ktoras bankowa.
    A moze jakas strona z internetu ... przyzwyczaj sie do ladowania dwa
    razy dziennie, a nie raz na dwa dni :-)

    J.

  • 8. Data: 2015-07-14 10:54:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości
    >Przy włączonym WiFi i Blucie non stop to wątpię aby jeden dzień
    >wytrzymała bateria.

    Bluetooth na czuwaniu nie zuzywa duzo pradu.
    W koncu stare telefony potrafily z nim pare dni wytrzymac, a baterie
    mialy kilka razy mniejsze.

    Podobnie chyba WIFI jest dosc oszczedne - a na pewno oszczedniejsze od
    LTE czy HSDPA.

    J.

  • 9. Data: 2015-07-14 18:51:15
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-07-14 o 10:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    >
    > To po co ci S4 ? :-)

    S6 jest znacznie droższy ;-) A Edge sporo bierze za solówkę ;-)

> [...]
    > Jak wlaczysz gre, to bateria starcza na dwie godziny, albo i mniej.
    > Jak bedziesz korzystal z internetu komorkowego i gps to podobnie. Ten

    Gorący?

    > W dodatku jakos dziwnie potrafia tam aplikacje zapetlic - np. w jeden
    > dzien lezy malo uzywany i traci polowe baterii, w drugi dzien tez lezy
    > malo uzywany, ale traci cala w pol dnia.

    Advanced Task Killer Twoim przyjacielem :-)

    > I * wie dlaczego - GPS sie wlaczyl i nie wylaczyl, aplikacja allegro cos
    > miesza, a moze ktoras bankowa.

    No ale w czym problem? To jest właśnie Droid :-P

    > A moze jakas strona z internetu ... przyzwyczaj sie do ladowania dwa
    > razy dziennie, a nie raz na dwa dni :-)

    Ehh, nawet nie chcę wspominać starego dobrego Symbiana, gdzie
    samodzielność aplikacji była nie do pomyslenia. No ale teraz mamy Droida ;-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 10. Data: 2015-07-14 19:47:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To po co ci S4 ? :-)
    >
    > S4 jest bardzo pradozerny.
    s4(i9505) i s4 który ma być kupiony czyli i9506 (sześć) to dwa różne
    telefony w tej samej obudowie, więc nie generalizuj.
    Mam znajomego, on ma córkę. Córka w takim wieku że lubi szpanować. ona
    miała zkę on s3. jego s3 było TYLKO do dzwonienia. wytrzymywało 3-4 dni.
    jej ztka wytrzymywała do powrotu ze szkoły, i ok15stej wymagała
    ładowarki. Córka poprosiła o możliwość zamiany. i co? s3 o 15ste woła o
    ładowarkę, ztka nagle wytrzymuje 3 dni! winny w zasadzie jest ekran i
    transmisja danych. Obojętnie czy rozmawiamy, czy transmitujemy dane
    moduł nadawczo odbiorczy żre prąd jak dziki. Tego się nie obejdzie, ale
    da sie z tym żyć. Ja kumplowi mówię tak: jak Ci telefon wytrzymuje 3
    dni, to znaczy że go źle używasz. po kija wydałeś tysiaka na coś co
    wykorzystujesz jak nokie 3310?

    ToMasz