    Subject: Re: Bandytyzm na drogach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 17 Dec 2017 13:05:59 +0100

    W dniu 2017-12-15 o 15:24, Kris pisze:

    > Że tamci dwaj to "wielokrotnie notowani" i mieli pół bagażnika kradzionej kasy to
    szczegół?

    A wiesz że każdy normalny facet nosi przy sobie narzędzie potencjalnego
    gwałtu? Tak, jest to szczegół który zupełnie nie powinien być brany pod
    uwagę. Powód do zaczepiania ludzi na drogach - w widoczny sposób łamanie
    prawa, albo polecenie zatrzymania otrzymane z centrali. I nie jest tak
    że nie jestem za tym aby okresowo robić różnego rodzaju akcji na drogach
    w których można by znosić na jakiś czas prawo jednostki do wolności, ale
    nigdy zgody aby coś takiego mogło funkcjonować na co dzień.