  • 11. Data: 2012-06-21 15:11:49
    Temat: Re: Badanie wtryskow gazowych waw
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jru7a1$if9$1@news.dialog.net.pl...

    > BRC za te swoje wtryski nieźle zdziera niestety. U brata na 100tys
    > wystarczyły. Wymienił jeden ale za chwile następny szwankował wiec reszte
    > wymienił. Zostawił te stare i później jak po następnych 50tys zaczęły znów
    > się kłopoty to miał na podmianę do sprawdzenia.

    A jak sie to szwnakowanie u niego objawialo?

    pzdr
    Tmek

  • 12. Data: 2012-06-21 16:08:17
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Skoro latem chodzi na LPG już np. przy 25 stopniach to czemu nie zimą?

    przy 21 mam przelaczenie ztcp (w dni letnie jade na gazie juz po kilku,
    kilkunastu sekundach)

    Zimą niby temperatura przelaczenia osiagnieta bedzie tak samo (z tym ze dluzej
    to trawa) ale jednak czujnik bada tylko jedno, dwa miejsca. Tez nie wiem czemu
    wtedy mi gasnie albo sie dlawi (mam podrzewacz listwy dodany).

    Caly silnik musi sie lepiej rozgrzac i tyle wiem z praktyki.
    Podwyzszenie do ~28C rozwiazuje problem ale wydluza jazde na Pb :| Moze oleju
    za duzo w parowniku (jakis syf sie tam niby zbiera).