  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Badanie wtryskow gazowych waw
    Date: Thu, 21 Jun 2012 16:08:17 +0200

    > Skoro latem chodzi na LPG już np. przy 25 stopniach to czemu nie zimą?

    przy 21 mam przelaczenie ztcp (w dni letnie jade na gazie juz po kilku,
    kilkunastu sekundach)

    Zimą niby temperatura przelaczenia osiagnieta bedzie tak samo (z tym ze dluzej
    to trawa) ale jednak czujnik bada tylko jedno, dwa miejsca. Tez nie wiem czemu
    wtedy mi gasnie albo sie dlawi (mam podrzewacz listwy dodany).

    Caly silnik musi sie lepiej rozgrzac i tyle wiem z praktyki.
    Podwyzszenie do ~28C rozwiazuje problem ale wydluza jazde na Pb :| Moze oleju
    za duzo w parowniku (jakis syf sie tam niby zbiera).