    Date: Thu, 14 Mar 2013 08:36:27 +0100
    From: PesTYcyD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baba za kółkiem

    Nie mam innych spostrzeżeni. Jechałem z moją dziewczyną i zrobiła
    dokładnie to co piszesz. Stanęła na środku skrzyżowania i patrzy jak
    zaraz staranuje nas bus. Ja krzyczę żeby ruszała a ta jak w transie że
    mam być cicho i nadal stoi i się wpatruje. Życie przeleciało mi przed
    oczami na szczęście wyhamował. Nie wiem skąd się to bierze, na co dzień
    jeździ całkiem nieźle więc byłem nieco zaskoczony.