  • 91. Data: 2018-02-02 21:06:16
    Temat: Re: BMW nie zainwestuje w elektromobilność w Polsce.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2018 o 16:02, Poldek pisze:

    > Cała Warszawa jest ogrzewana centralnym ogrzewaniem, nie ma tu pieców w
    > poszczególnych domach

    Pierdolisz. Po pierwsze w samej nawet Warszawie są domy ogrzewane
    piecami, po drugi tak naprawdę dokłada się "wianuszek" gmin osciennych.

    , a smog jest. Więc teza o smogu biorącym się z
    > domowych pieców nie broni się.

    Weźniepierdol. Rekord smogu w Warszawie to zeszłoroczne trzech króli.
    Disle były wtedy na wybiegu w zakopcu a na mieście było tak pusto, że w
    10 minut przejechałem trasę, którą nawet motocyklem rzadko robię poniżej
    15;)

    Shrek

  • 92. Data: 2018-02-02 21:35:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-02 o 21:06, Shrek pisze:

    > Pierdolisz. Po pierwsze w samej nawet Warszawie są domy ogrzewane
    > piecami,

    Oczywiście w granicach administracyjnych Warszawy są takie domy. Gdzieś
    na Odolanach przy torach kolejowych 3 chałupy. To one robią ten smog w
    Sródmieściu.

    > po drugi tak naprawdę dokłada się "wianuszek" gmin osciennych.

    Stąd smog na Marszałkowskiej?
    Pewnie, że nie z diezeli, które stoją w korku w Sródmieściu i pierdzą,
    tylko z gmin ościennych jest importowany.

    > , a smog jest. Więc teza o smogu biorącym się z
    >

    > Weźniepierdol. Rekord smogu w Warszawie to zeszłoroczne trzech króli.
    > Disle były wtedy na wybiegu w zakopcu a na mieście było tak pusto, że w

    Wszystkie disle z Warszawy zgodnie udały się pierdzieć do Zakopanego?

  • 93. Data: 2018-02-02 21:59:12
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 21:06:17 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Pierdolisz. Po pierwsze w samej nawet Warszawie są domy ogrzewane
    > piecami, po drugi tak naprawdę dokłada się "wianuszek" gmin osciennych.
    A najbardziej wkurzające jest to, że jak powstał pomysł wciągnięcia tych wszystkich
    Sulejówków, Rembertowów, Ząbek i innych do Warszawy, dzięki czemu można byłoby
    sfinansować podpięcie ich do sieci ciepłowniczej, to zaraz podniósł się kwik na całą
    Polskę o zamachu na samorządową demokrację. No to teraz ci, co kwiczeli niech wąchają
    smrody.

  • 94. Data: 2018-02-02 22:06:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2018 o 21:35, Poldek pisze:

    > Oczywiście w granicach administracyjnych Warszawy są takie domy. Gdzieś
    > na Odolanach przy torach kolejowych 3 chałupy. To one robią ten smog w
    > Sródmieściu.

    Pieprzysz. Są i w samym centrum. Na dodatek odpowiada za nie miasto bo
    komunalne;)

    > Wszystkie disle z Warszawy zgodnie udały się pierdzieć do Zakopanego?

    Zdecydowana większość udała się poza Warszawę albo stała na parkingu.
    Więsz - takie zjawisko - jak ludzie mają urlopy to pusto na mieście.

    Shrek

  • 95. Data: 2018-02-02 22:30:23
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 2 Feb 2018 12:59:12 -0800 (PST), CTP
    <a...@g...com> wrote:

    >Rembertowów

    Ty, ale Rembertów to Warszawa ;) Co nie zmienia faktu, ze to jeden z
    tych terenów, gdzie piece są w użyciu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 96. Data: 2018-02-05 10:50:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-02 o 22:30, j...@i...pl pisze:

    > Ty, ale Rembertów to Warszawa ;) Co nie zmienia faktu, ze to jeden z
    > tych terenów, gdzie piece są w użyciu.

    Z Rembertowa prowadzi podziemna rura, którą smog jest tłoczony na
    Marszałkowską
    https://map.airly.eu/pl/#latitude=52.22516&longitude
    =21.01480&id=28
    Podczas, gdy w Rembertiowie w tym samym czasie zielono:
    https://map.airly.eu/pl/#latitude=52.25979&longitude
    =21.15329&id=648

    Mamy dziś sezon grzewczy w pełni, temperatura -5*C

  • 97. Data: 2018-02-05 15:34:53
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 5 Feb 2018 10:50:38 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

> [...]
    >https://map.airly.eu/pl/#latitude=52.25979&longitud
    e=21.15329&id=648

    >Mamy dziś sezon grzewczy w pełni, temperatura -5*C

    Akurta godzinę temu przejeżdżałem przez ten zdrowy i czysty Rembertów,
    Wesołą, Sulejówek. Jakoś to nie było "Wspaniałe powietrze! Idealny
    dzień na aktywność na świeżym powietrzu"

  • 98. Data: 2018-02-05 15:37:40
    Od: j...@i...pl

    wrote:

    >Z Rembertowa prowadzi podziemna rura, którą smog jest tłoczony na
    >Marszałkowską
    >https://map.airly.eu/pl/#latitude=52.22516&longitud
    e=21.01480&id=28

    Patrz, a na Pieknej pieknie.
    https://map.airly.eu/pl/#latitude=52.22390&longitude
    =21.01790&id=956

    Ja z dużą dozą nieśmiałości podchodzę do mierników innych niż
    "państwowe".

  • 99. Data: 2018-02-05 16:47:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-02-01 23:50, Poldek wrote:

    > Dlatego Niemcy się wycofali z atomu?

    Dlaczego UK, Francja, Finlandia, Czechy, Wegry, Rumunia, Litwa, Slowacja
    oraz buduja nowe elektrownie atomowe a Szwecja planuje budowe nowych
    blokow w miejsce starych?

    Niemcy zapedzili sie dosc w slepa uliczke i szukaja od kogo kupic kwoty
    na emisje CO2. Wolalbys u nas ktory scenariusz - atom, czy nastawianie
    ilosci farm wiatrowych o porownywalnej mocy? Chyba u nas nie ma takich
    warunkow do ich pracy jak na Morzu Polnocnym. Na wydajne elektrownie
    wodne i sloneczne tez raczej u nas nie ma co liczyc.

    --

    memento lorem ipsum

  • 100. Data: 2018-02-05 16:54:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-02-02 08:23, nadir wrote:

    > Gdyby, to było takie proste, to zamiast wiatraków i fotowoltaiki
    > mielibyśmy wysyp elektrowni atomowych.

    Oczywiscie ze to nie jest takie proste. Ale czy widzisz u nas warunki
    na wiatraki i energie sloneczna o odpowiedniej wydajnosci i czy napewno
    koszt konsekwentnego zbudowania calego systemu bedzie nizszy? Nie mowiac
    o tym, ile miejsca takie farmy wiatrowe musza zajac.

    Przykladowo Slowacji dwie elektrownie atomowe opedzaja polowe krajowego
    zapotrzebowania na energie.

    --

    memento lorem ipsum