  • 1. Data: 2011-07-29 20:32:45
    Temat: BMW X1
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Zamierzam kupić.
    Czy ktoś na grupie ma to auto? Czy bardzo awaryjne?

    A pytanie główne: mam do wyboru wersję 2.0xd (177 koni) i 1.7xd (ta sama
    pojemność ale 144 konie) - różnica w cenie jest znaczna (prawie 13 tys), ale
    według dealera różnica w osiągach (a bardziej w "odczuciu" osiągów - bo na
    papierze 0-100 róznica to ok.2 sek) jest znikoma.

    Czy ma ktoś jakieś doświadczenia?

    MS

  • 2. Data: 2011-07-29 20:39:07
    Temat: Re: BMW X1
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 20:32:45 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > Zamierzam kupić.
    > Czy ktoś na grupie ma to auto? Czy bardzo awaryjne?

    o hurtowe zakupy to już musisz bezpośrednio z producentem albo importerem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-07-29 20:40:55
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > o hurtowe zakupy to już musisz bezpośrednio z producentem albo importerem.

    Zrozumiałem twój żart, ale moje pytanie było sformułowane po polsku. Jak nie
    masz nic do powiedzenia to lepiej nic nie mów.

    MS

  • 4. Data: 2011-07-29 20:42:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Jul 2011 20:40:55 +0200 osobnik zwany Maciej S.
    wystukał:

    > Zrozumiałem twój żart,

    najwidoczniej nie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-07-29 20:47:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-29 20:40, Maciej S. pisze:

    > Zrozumiałem twój żart, ale moje pytanie było sformułowane po polsku. Jak
    > nie masz nic do powiedzenia to lepiej nic nie mów.

    Facet wyluzuj trochę. Trzeci raz dzisiaj zakładasz ten sam wątek.

    IMO nie, nie warto do 2 sekund dopłacać 13 tys. Chip-tuning będzie tańszy.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2011-07-29 20:50:51
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Facet wyluzuj trochę. Trzeci raz dzisiaj zakładasz ten sam wątek.
    >
    > IMO nie, nie warto do 2 sekund dopłacać 13 tys. Chip-tuning będzie tańszy.

    To tym razem ja przepraszam - wysyłałem wiadomość i nie pokazywała się w OE
    więc myślałem że po prostu nie doszła na grupę, dopiera ta trzecia mi
    wskoczyła :)

    Dopiero teraz rozumiem żart kolegi :))

    MS

  • 7. Data: 2011-07-30 09:54:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Facet wyluzuj trochę. Trzeci raz dzisiaj zakładasz ten sam wątek.
    >
    > IMO nie, nie warto do 2 sekund dopłacać 13 tys. Chip-tuning będzie tańszy.

    po okresie gwarancyjnym...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-07-30 10:50:59
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > po okresie gwarancyjnym...

    OK, ale nie wpływa to na zużycie silnika?

    I jeszcze jedno - miał ktośdoświadczenia montowania Webasto na gwaracji
    samochodu, utracił ktoś gwarancjęz tego tytułu?

    MS

  • 9. Data: 2011-07-30 12:23:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > po okresie gwarancyjnym...

    BMW nie ma w ofercie tuningu nowych samochodów?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-07-30 12:32:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 12:23:17 +0200, DoQ napisał(a):

    > BMW nie ma w ofercie tuningu nowych samochodów?

    Ma.
    Usługa kosztuje 13 tysięcy.