  • 11. Data: 2003-12-22 21:05:21
    Temat: Re: BGP
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat <repcio-at-trzebnica-pl@> wrote:
    > Wiem :) ale niektórzy potrzebują jednak mieć ten status :> aby inni
    > mieli adresy PI :)

    Ci, którzy potrzebują mieć ten status, raczej nie będą się
    tu pytać, jak go uzyskać.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 12. Data: 2003-12-29 08:17:07
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On 22 Dec 2003 21:05:21 GMT, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > Ci, którzy potrzebują mieć ten status, raczej nie będą się
    > tu pytać, jak go uzyskać.

    Znam przypadek, że firma telekomunikacyjna wiedziała że potrzebuje BGP,
    ale to wszystko co wiedziała :> (nr AS, prefix były czarną magią )
    Dopiero na miejscu uprzytomniłem im czego tak naprawdę potrzebuja :>

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 13. Data: 2003-12-29 09:54:09
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

  • 14. Data: 2003-12-29 09:55:39
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

  • 15. Data: 2003-12-29 15:42:44
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Przemys?aw 'Repcio' Gubernat <P...@g...com.invalid> wrote:

    > Znam przypadek, że firma telekomunikacyjna wiedziała że potrzebuje BGP,
    > ale to wszystko co wiedziała :> (nr AS, prefix były czarną magią )
    > Dopiero na miejscu uprzytomniłem im czego tak naprawdę potrzebuja :>

    Ojej. Aż 3 firmy?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --