    From: Zbigniew Świętkowski <m...@a...jest.na.www>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: BGP
    Date: Mon, 6 Sep 2004 14:36:19 +0200

    Witam,

    Zamierzam skonfigurować łącze BGP od firm: Crowley i &TP.
    Obecna struktura sieci jest taka: http://yataman.mac.edu.pl/siec.jpg

    Usługę BGP chciałem uruchomić na serwerze linuksowym (zebra lub quagga).
    Jednak czy wówczas "BGP będzie przechodzić" przez router Cisco, czy też
    wymaga to kolejnej konfiguracji?

    Idąc dalej...
    Jeśli natomiast muszę konfigurował dodatkowo router Cisco, to czy nie lepiej
    zrezygnować z niego całkowicie i włożyć kartę "WANowską" do rutera
    linuksowego i wszystko zrobić na nim? (Cisco postawić w magazynie)

    No i mój ostatni pomysł ;]
    Może zrezygnować z serwera linuksowego i wszystko zrealizować na
    Cisco... zakładając, że ten model (1750) ma taką możliwość i wytrzyma
    obsługę 2x2Mb/s.

    Zastanawiam się jak najlepiej to zrobić. Jakie rozwiązanie
    proponowalibyście?

    ps. Dostałem nowe klasy adresowe (od &TP, od Crowleya nie, bo ich klasy
    są od razu "pod BGP" , ale chciałbym korzystać na początku z nowych
    oraz starych klas łącznie.

    pozdr.,
    --
    Zbigniew Świętkowski