  • Data: 2004-09-06 22:59:09
    Temat: Re: BGP
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbigniew Świętkowski <m...@a...jest.na.www> wrote:
    <CIACH>
    > Czyli pozostaje pomysł z maszyną Linuksową.
    Szczególnie że karty V35 do PC nie są bardzo drogie.

    > Znaczy mam PI.
    Ale własne PI? Występowałeś o adresy, za pośrednictwem LIR'a, do RIPE?
    A AS? &TP raczej niekoniecznie zgodzi się na prywatnego AS'a.

    > Tylko dodatkowo chce "trzymać" stare adresy od &TP
    > przez jakiś czas a później zrezygnuje z nich (&TP za utrzymanie chce kasę)
    > i servery przestawię również na BGP.
    Zrozumiałe. Pozbycie się starych adresów czasmai zajmuje bardzo dużo czasu.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki