-
1. Data: 2010-07-18 18:56:36
Temat: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: Bydlę <b...@b...com>
"Formula One tyres are normally filled with a special, nitrogen-rich air
mixture, designed to minimise variations in tyre pressure with
temperature. The mixture also retains the pressure longer than normal
air would."
http://www.formula1.com/inside_f1/understanding_the_
sport/5283.html
Czyli albo nie gra coś w F1, albo ci oferujący coś takiego w
warsztatach, nie są aż takimi hochsztaplerami...
--
Bydlę z niemieckim powietrzem w kołach ;-)
-
2. Data: 2010-07-18 19:00:17
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: venioo <p...@o...eu>
W dniu 2010-07-18 18:56, Bydlę pisze:
> "Formula One tyres are normally filled with a special, nitrogen-rich air
> mixture, designed to minimise variations in tyre pressure with
> temperature. The mixture also retains the pressure longer than normal
> air would."
>
> http://www.formula1.com/inside_f1/understanding_the_
sport/5283.html
>
>
> Czyli albo nie gra coś w F1, albo ci oferujący coś takiego w
> warsztatach, nie są aż takimi hochsztaplerami...
>
>
>
A jezdzisz 25-300km/h zeby az tak mocno opona sie nagrzewala a 0,1s
decydowala o wszystkim?
--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS
Peugeot MkII 106 1,0i
Ducato MAXI 2,5D
-
3. Data: 2010-07-18 20:33:42
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 18 Jul 2010 18:56:36 +0200, Bydlę wrote:
>"Formula One tyres are normally filled with a special, nitrogen-rich air
>mixture, designed to minimise variations in tyre pressure with
>temperature. The mixture also retains the pressure longer than normal
>air would."
>http://www.formula1.com/inside_f1/understanding_the
_sport/5283.html
>
>Czyli albo nie gra coś w F1, albo ci oferujący coś takiego w
>warsztatach, nie są aż takimi hochsztaplerami...
A czy twoje opony w czasie jazdy maja 100C, a wypalajacy sie tlen
obniza ci cisnienie, przez co tracisz 0.1s na okrazenie ?
J.
-
4. Data: 2010-07-18 20:37:35
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: Bydlę <b...@b...com>
venioo wrote:
> A jezdzisz 25-300km/h zeby az tak mocno opona sie nagrzewala a 0,1s
> decydowala o wszystkim?
>
Tak, 25 i więcej jeżdżę. ;-)
A serio:
- staram się nie przekraczać 200
- odnieś objaśnienie ze strony F1 do objaśnień z warsztatów i zarzucanej
tu kłamliwości takich twierdzeń.
--
Bydlę
-
5. Data: 2010-07-18 21:07:29
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: ".z." <a...@a...pl>
Bydlę pisze:
> Czyli albo nie gra coś w F1, albo ci oferujący coś takiego w
> warsztatach, nie są aż takimi hochsztaplerami...
http://blogsilnika.blogspot.com/2009/07/azot-zamiast
-powietrza-w-oponach-raz.html
-
6. Data: 2010-07-18 21:19:04
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: Bydlę <b...@b...com>
.z. wrote:
> Bydlę pisze:
>
>
>> Czyli albo nie gra coś w F1, albo ci oferujący coś takiego w
>> warsztatach, nie są aż takimi hochsztaplerami...
>
>
>
http://blogsilnika.blogspot.com/2009/07/azot-zamiast
-powietrza-w-oponach-raz.html
Czyli nikt nie neguje tego, co twierdzą warsztaty i inżynierowie F1.
O to mi chodziło.
:-)
--
Bydlę
-
7. Data: 2010-07-18 21:26:43
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: venioo <p...@o...eu>
W dniu 2010-07-18 20:37, Bydlę pisze:
> venioo wrote:
> > A jezdzisz 25-300km/h zeby az tak mocno opona sie nagrzewala a 0,1s
> > decydowala o wszystkim?
> >
>
> Tak, 25 i więcej jeżdżę. ;-)
:) zero mi zjadlo ;)
>
> A serio:
> - staram się nie przekraczać 200
> - odnieś objaśnienie ze strony F1 do objaśnień z warsztatów i zarzucanej
> tu kłamliwości takich twierdzeń.
>
Tam gdzie opony starczaja na pare okrazen i poddawane sa ogromnym
przeciazeniom, w dodatku od nich zalezec moze wygrana a co za tym idzie
slawa i duze pieniadze, to azot moze cos daje. W normalnej cywilnej
eksploatacji to takie nabijanie klienta w butelke, roznice w
eksploatacji miedzy azotem a powietrzem sa tak nieistotne, ze mozna
smialo powiedziec, ze pomijalne.
--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS
Peugeot MkII 106 1,0i
Ducato MAXI 2,5D
-
8. Data: 2010-07-18 21:29:35
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: AW <s...@p...onet.pl>
W dniu 2010-07-18 21:19, Bydlę pisze:
> .z. wrote:
> > Bydlę pisze:
> >
> >
> >> Czyli albo nie gra coś w F1, albo ci
> oferujący coś takiego w
> >> warsztatach, nie są aż takimi
> hochsztaplerami...
> >
> >
> >
> http://blogsilnika.blogspot.com/2009/07/azot-zamiast
-powietrza-w-oponach-raz.html
>
>
>
> Czyli nikt nie neguje tego, co twierdzą
> warsztaty i inżynierowie F1.
> O to mi chodziło.
>
Chodzi o to, że ty nie rozumiesz kawałka
tekstu który zacytowałeś.
To:
http://blogsilnika.blogspot.com/2009/07/azot-zamiast
-powietrza-w-oponach-raz.html
udowadnia, że to:
"Formula One tyres are normally filled with a
special, nitrogen-rich air mixture, designed
to minimise variations in tyre pressure with
temperature. The mixture also retains the
pressure longer than normal air would."
jest bzdurą.
Taka rada dla ciebie. Nie cytuj tekstów,
których nie rozumiesz bo robisz z siebie błazna.
--
AW
-
9. Data: 2010-07-18 23:14:54
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: Bydlę <b...@b...com>
venioo wrote:
> W dniu 2010-07-18 20:37, Bydlę pisze:
>
>> - odnieś objaśnienie ze strony F1 do objaśnień z warsztatów i zarzucanej
>> tu kłamliwości takich twierdzeń.
>>
>
> Tam gdzie opony starczaja na pare okrazen i poddawane sa ogromnym
> przeciazeniom, w dodatku od nich zalezec moze wygrana a co za tym idzie
> slawa i duze pieniadze, to azot moze cos daje.
No i jesteśmy w domu - mi chodziło nie o udowadnianie bez/sensowności
takiego rozwiązania, a o podważanie celów - skoro F1 stosuje, samoloty
też, to znaczy,że hasła były prawdziwe...
...ale nie do wykorzystania przez szarego człowieka.
Podkreślam raz jeszcze, że mam niemieckie powietrze w kołach i mi z tym
dobrze (w zimowych będę miał polskie).
:-)
--
Bydlę
-
10. Data: 2010-07-18 23:16:47
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: Bydlę <b...@b...com>
AW wrote:
> Chodzi o to, że ty nie rozumiesz kawałka tekstu który zacytowałeś.
Nie, napisałeś nieprawdę.
>
> To:
>
>
http://blogsilnika.blogspot.com/2009/07/azot-zamiast
-powietrza-w-oponach-raz.html
>
> udowadnia, że to:
>
> "Formula One tyres are normally filled with a special, nitrogen-rich air
> mixture, designed to minimise variations in tyre pressure with
> temperature. The mixture also retains the pressure longer than normal
> air would."
>
> jest bzdurą.
To, udowadnia, że ma błędy już w założeniach, ale skrzętnie omija tę rafę.
Czytałeś - tak a propos sugerowania debilizmu dyspunatów - całość ze
zrozumieniem?
No to poczytaj...
trzymam kciuki!
--
Bydlę