    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Date: Tue, 17 Mar 2020 09:33:22 +0100
    <5e6d31af$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e6ddb69$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e6e73e2$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e6f49ad$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e6fedee$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    2020-03-17 o 06:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Rozumiem. Ale jakie masz zdanie w temacie zuzycia zasobów czy tez
    > emisji zanieczyszczen? Uwazasz ze nie ma zadnego znaczenia ile paliw
    > zuzywaja samochody?

    Abstrahując od ekologicznych przesłanek, które komuś mogą nie
    odpowiadać, ujednolicenie pojazdów na drogach jest racjonalnym krokiem
    w kierunku poprawienia bezpieczeństwa uczestników ruchu. Powód, dla
    którego "wybrańcy" nie powinni móc jeździć czołgami po centrach miast
    jest, wydawałoby się, dla normalnego człowieka oczywisty.

    Mateusz