  • Data: 2011-05-04 17:11:41
    Temat: Awaria amortyzatora tylnego Wilbers w TDM900
    Od: xwx <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    w mojej Tedzi, po 1,5 sezonu jezdzenia wczoraj pojawil sie jakis
    wyciek z tylnego zawiasu. Kapie po kilka kropli na dobe Poprzedni
    wlasciciel zza Odry zainwestowal w zawias Wilbers z pelna regulacja i
    wszystko chodzilo jak nalezy do wczoraj, bez zadnego uderzenia czy
    dziwnej akcji(?)
    Czy ktos mi podpowie czy w Poznaniu jakis serwis zajmuje sie naprawa
    takich zawieszen i czy wogole ma to sens czy bede musial zainwestowac
    w nowe zawieszenie? Probowalem zlapac kontakt z polskim dystrybutorem
    Wilbersa, ale bezskutecznie:/
    Licze na jakas podpowiedz.

    Pozdrawiam
    xwx