  • Data: 2011-05-06 19:07:00
    Temat: Re: Awaria amortyzatora tylnego Wilbers w TDM900
    Od: xwx <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Maj, 22:45, Elvis <t...@g...com> wrote:
    > Witam.
    > W zeszłym roku miałem taki sam problem - ciekł olej z amorka Wilbersa
    > (w Suzuki Inazumie więc TwinShock).
    > Napisałem bezpośrednio do wilbersa w DE

    Wielkie dzieki Elvis za super podpowiedz! Rozeznalem sie w cenach
    takiej uslugi w poznanskiej Motorowni i w Grandys Duo i wychodzi cena
    takiej uslugi ok 100-150 euro + cena ew.demontazu i zalozenia.
    Napisalem wiec za rada Elvisa i po Jego szczegolowym mailu do
    Wilberd.de i dzis odpisali, ze sa bardzo na tak i ze pelna usluga
    naprawy z wymiana wszystkich uszczelniaczy, oleju, gazu i
    ew.szlifowaniem, czyli "WILBERS shock maintenance with reservoir -
    inclusive sealing set, oil, piston ring, rubber , nitrogen, inclusive
    piston rod polish" wyjdzie 99 euro i to na oryginalnych czesciach.
    Wychodzi na to, ze sa bardzo konkurencyjni i w to wejde.
    Dzieki za pomoc!

    Pozdrawiam
    xwx

    P.S. Macie jakies doswiadczenie (bo ja zadnego) z wysylka do DE?
    Kurier chyba drogo wyjdzie, co? Poczta to nie za duze ryzyko Waszym
    zdaniem?