  • Data: 2011-05-06 08:04:42
    Temat: Re: Awaria amortyzatora tylnego Wilbers w TDM900
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości

    > Jakby nie dalo rady, to sprobuj u Sancheza, jest on mistrzem, jezeli
    > chodzi o naprawe zawiechy, mi robil jakie 7 lat temu, mowiel, ze nie daje
    > gwaracji, bo porysowany amor od srodka, a pieknie dziala do tej pory

    A jakby nie dało rady, to spróbuj w firmie Nagengast w Gdańsku.
    400zł za wymianę uszczelniaczy wraz z nową sztycą. Na starej łuszczył się
    chrom.
    Sanchez nie chciał się tego podjąć.
    Nagengast robi wysyłkowo za pobraniem.

    Poza tym, jest na 100% jakaś firma w Posen, która to robi, bo sam byłem do
    takiej odsyłany z moich lokalnych warsztatów motocyklowych. Kontaktu nie
    mam.

    --
    Jasio
    vfr etz