  • 1. Data: 2007-03-08 08:29:31
    Temat: ICP / INEA - komentarze, opinie
    Od: "J" <j...@-...poczta.onet.pl>

    Witam

    i zapraszam do komentowania i zapoznania się z opiniami użytkowników sieci
    ICP / INEA.
    Znajdzie się może 'zadowolony' z obecnej oferty cenowej lub z super
    'promocji'?

    Zapraszam:
    http://wwww.komentuj.pl/strona.php?plugin=&site=www.
    inea.pl

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-03-09 01:42:02
    Temat: Re: ICP / INEA - komentarze, opinie
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik J napisał:
> [...]
    > ICP / INEA.
    > Znajdzie się może 'zadowolony' z obecnej oferty cenowej lub z super

    Oj, nie jestem pewien, czy problemy końcowych uzytkowników ICP są problemem
    polskiego (i światowego) internetu. Przymusu korzystania z usług ICP (INEA)
    nie ma przecież. Można mieć swoje zdanie na temat oferty ICP, co nie znaczy,
    że można tym próbować zaśmiecać polipa. Za chwilę na tej samej zasadzie mogą
    tu równolegle pojawić się posty zdesperowanych użytkowników mnóstwa innych
    sieci z rejonu powiatu poznańskiego, ale nie jest to bynajmniej core topic
    tej grupy. Zdecydowanie polecam do takich dyskusji grupy regionalne.

    Uszanowania z Poznania

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 3. Data: 2007-03-12 14:38:04
    Od: Pan Staszek <d...@n...gov>

    Tomasz Śląski napisał(a):

> [...]
    > poznańskiego, ale nie jest to bynajmniej core topic tej grupy.
    > Zdecydowanie polecam do takich dyskusji grupy regionalne.

    Wiesz, wg mnie marudzenie klienta np. GTS, TKT czy innego również jest
    śmieceniem na tej grupie. J był na tyle rozsądny, że podał link do forum
    aby nie śmiecić tutaj. A o ICP /INEA to wiadomo jakie jest w Poznaniu
    zdanie. Dzięki nim i specyficznej poznańskiej mentalności ludzie wolą
    siedzieć w urynanetach zamiast korzystać np. ICP.

    --
    Pan Staszek