  • Data: 2010-04-08 21:15:41
    Temat: Automatyczny zrzut ciągu klatek z DVD
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, że to nie jest dokładnie temat na p.m.e, ale tutaj mam szansę
    trafić na osoby, które są biegłe w temacie.

    Jest materiał filmowy nagrany 30 lat temu na kliszy, ztelekinowany i
    zapisany na DVD. Ja mam wersję DVD. Chciałbym wyciągnąć z niej
    pojedyncze klatki i to najlepiej w takim porządku, jak rejestrowała
    kamera (żeby odpowiednie półobrazy do siebie pasowały). Chodzi o to,
    żeby dało się zrobić zrzuty do BMP, JPG - wszystko jedno, ale nie jednej
    klatki tylko ciągu klatek przez np. 1 minutę.

    Taki PowerDVD ma możliwość zrobienia pojedynczego zrzutu, a ja
    potrzebuję programu, który zrzuci mi tych klatek dużo i żadnej nie zgubi.

    Ktoś zna taki program do automatycznego zrzucania?