  • 41. Data: 2010-06-12 10:44:02
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On Jun 11, 9:47 pm, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > W tej chwili wożę się Laguną II Kombi. Autko przemiłe i bardzo je lubie
    > mimo kaprysów jednak sytuacja rodzinna zmusza mnie do poszukania czegoś
    > większego. Jako że nie wchodzi w rachubę zakup nowego szukam uzywanych.
    > Niestety nie wszystkie modele widziałem i nie mam pewności co do pewnych
    > ficzerów w tych samochodach, dlatego prosze o pare słów.
    >
    > Zadanie: 7 miesc siedzących, dwa moga być niepełnowymiarowe.
    > PS. Kupuje niebawem wiec może ktoś ma coś do zaproponowania ...
    g) Avensis Verso albo Corolla Verso

  • 42. Data: 2010-06-12 10:48:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-12 10:28, Przemysław Czaja wrote:
    > Przypomniał mi się jakiś program w TV w którym testowali 7 miejscówkę
    > podczas uderzenia w tył. Nie pamietam modelu auta, ale wnioski z testu
    > oczywiste - ci z 3 rzędu foteli zginęli, drugi rząd i pierwszy
    > nietknieci. Zdaje się, że winne jest umiejscownienie oparć foteli 3
    > rzędu zbyt blisko szyby, więc może przy wyborze auta zwróć uwagę na to
    > by ta odległośc była możliwie duża.

    maszw tym wiele racji i niechętnie będe korzystal z tej możliwości. Po
    prostu chce kupic samochód ktory awaryjnie moge zamienic w 7 miejsc.
    Więcej dzieci nie planuje więc na codzien beda złozone ;)

  • 43. Data: 2010-06-12 11:02:44
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > 3-ci rząd wciskany w podłogę?

    oczywiście że tak
    pzdr
    GL

  • 44. Data: 2010-06-12 11:23:01
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > 5008 to w zasadzie Grand Picasso, z bardziej tradycyjnym wnętrzem.

    Technicznie pewnie tak ale designersko - zupełnie nie.
    O ile 5008 nie zrobiło na mnie prawie żadnego wrażenia a jeździłem nim
    jeszcze przed premierą o tyle C4GP zanabyłem w zasadzie po pierwszej wizycie
    w salonie :-)

  • 45. Data: 2010-06-12 11:32:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 11:23:01 +0200, CeSaR napisał(a):

> [...]
    > jeszcze przed premierą o tyle C4GP zanabyłem w zasadzie po pierwszej wizycie

    to dosyć jakby oczywiste - obydwa auta to strzał w kierunku innych
    klientów. Zresztą od dłuższego czasu tak jest - Peugeot robił sedany,
    Citroen berline, Peugeot coupe, a Citroen Vany, teraz obydwie firmy mają
    kompaktowe vany, ale Peugeot nie jest aż tak bezkompromisowy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 46. Data: 2010-06-12 11:45:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    wiadomości news:huu9ei$m28$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno nie, skoro 30 tys za auto uważasz za wysoką cenę.

    Co w Grand Scenicu 1.9 DCI psuje sie częściej niż w innych samochodach
    (turbo) i jest na tyle kosztowne, ze trzeba zastawić pół domu aby za to
    zapłacić ?
    Pytam z ciekawości - mam takiego z przebiegiem już podchodzącym pod 250 kkm

    Wg mnie dla autora postu Grand Scenic jest najtańszym i spełniającym
    wszystkie warunki wyborem.
    Jest wiele warsztatów, które specjalizują sie we "francuskich" - tak więc
    koszty serwisu nieporównywalnie tańsze od ASO.
    Jeszcze nie zepsuła mi się w nim żadna część, która by nie miała zamiennika
    w "normalnej" cenie.

    Pzdr
    TG

  • 47. Data: 2010-06-12 13:05:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-12 10:10, *Sebastian Biały* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Wolę w kolejności: benzyne bez turbo, diesla z turbo, benzyne z turbo.
    > Jesli tylo znajde wspomniany benzynowy 2.2 - biorę. Diesli mam dość.

    Rozważ jeszcze 1.8 16v w takim razie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 48. Data: 2010-06-12 13:07:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 13:05:51 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Rozważ jeszcze 1.8 16v w takim razie :)

    To ten sam epokowy wynalazek co montują w Vectrach?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 49. Data: 2010-06-12 14:06:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    Mirek Ptak wrote:

    > Z diesli spokojnie polecam 1.9 CDTI 120KM - ma tą zaletę w porównaniu do
    > wersji 150KM, że sporo dłużej wytrzymuje koło dwumasowe.

    Ale za to jest mułem, szczególnie bez remapu. Po remapie już daje radę.

    To Ty chyba masz jakieś magiczne DPF...

  • 50. Data: 2010-06-12 14:30:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > O ile 5008 nie zrobiło na mnie prawie żadnego wrażenia a jeździłem nim
    > jeszcze przed premierą o tyle C4GP zanabyłem w zasadzie po pierwszej

    Oglądałem nawet C4GP i prosto z salonu Cytryny pojechałem do Forda :)