  • 1. Data: 2016-03-02 22:55:22
    Temat: Auto z niemiec bez tablic, jak zarejestrować?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Cześć,

    Mam pytanie raczej do praktyków. Chciałbym kupić samochód, który
    przyjechał z Niemiec na lawecie bez tablic - jak twierdzi właściciel.

    Jak to zrobić, żeby nie wtopić i żeby było legalnie? Auto ma zostać
    sprzedane na fakturę przez zaprzyjaźniony ze sprzedawcą autokomis.
    Samochodem chciałbym wrócić na kołach - stoi jakieś 200km ode mnie.

    Jak rozumiem, muszę załatwić przegląd, rejestrację czasową i OC na 30
    dni? Dobrze myślę? W jakiej kolejności i jak to się robi? Pewnie najpierw
    przegląd, potem OC a na końcu wydział komunikacji? Jakie dokumenty
    właściciel musi mi przekazać, żeby nie było problemów z rejestracją?

    Tomek