  • Data: 2010-05-05 19:26:51
    Temat: Autko za tysiaka
    Od: "macko" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    od kilku dni przegladam ogłoszenia celem zakupu samochodu za magiczne 1000zł
    (1500zł budżet). Obecne wymagania:
    -silnik hmm.... no musi być ale rodzaj paliwa bez znaczenia
    -przegląd techniczny musi przejść (istotne el. jak progi, podłużnice itd.
    mają być bez firanek)
    Samochód potrzebuje do jazdy ale raczej w obrębie miasta lub niewiele poza
    nim (do 50km w jedną stronę). Założenie jest takie żeby przez rok może
    trochę wiecej jak najmniej dołożyć do tego strucla ale żeby jeździło. I
    teraz moje pytanie co Grupowicze polecacie? Zastanawiam się czy lepiej kupić
    świeżego Malucha czy trochę starsza Ładę (z tym samochodem mam dobre
    wspomnienia), może jakiegoś Forda...

    pzdr. macko
    Opel Astra X17DTL 96r.