  • 11. Data: 2011-11-05 15:03:20
    Temat: Re: Atmega.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Troche nie tak...
    Programowaniem zajmuje sie jakies +20 lat.
    To ma byc do zabawy.
    Jako mlodzieniec zbudowalem interfejs miedzy Commodore +4, a pralka
    automatyczna i stad moja chec powrotu do korzeni;)

  • 12. Data: 2011-11-05 16:04:56
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-11-05 16:03, Jacek pisze:
> [...]
    > Jako mlodzieniec zbudowalem interfejs miedzy Commodore +4, a pralka
    > automatyczna i stad moja chec powrotu do korzeni;)

    Mimo wszystko IMHO to nie są płytki do zabawy tylko do nauki. Za duże i
    zbyt nieporęczne, żeby dla zabawy wrzucić to do jakiegoś robocika czy
    modelu latającego, czy czegokolwiek co miałoby cieszyć, że zostało
    zrobione samodzielnie i działa :) A przy tym za drogie.

    --
    pozdrawiam
    MD